Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der endnu har været på en tur med en af de nye SuperSpeed både? Lars Frostad kanskje? ;)

Anything to say? Good or bad?

Jeg skal med familien til Norge om et par uger, og da bliver det Hirtshals - Larvik med SuperSpeed nemlig.

Skrevet

Heisann!

Jeg var på klasse tur med Superspeed 1 fra Kristiansand til Hirtshals. både Superspedd 1 &2 er jo helt like så vidt jeg vet, og jeg likte denne godt. Absolutt ikke noe negativt og si om denne båten. Vet liksom ikke hva jeg skal skrive, utenom at jeg syns denne/ disse båtene er skikkelig fine båter, og at turen er veldig komfortabel!

Mvh Lars Hassel

Skrevet
  • Forfatter

De ser umiddelbart ikke så store ud som Peter Wessel eksempelvis, og er det nok heller ikke, da de jo er uden lugarer. Så derfor kunne der være forskel på komforten, men den er vel som du skriver bra.

Jeg håber også lidt på at der er ledige pladser når vi kommer ombord, selvom det er muligt at reservere sæder i forvejen, men det koster ekstra desværre.

Skrevet

Selvfølgelig man får ikke den komforten som om man hadde hatt lugar, men man trenger vel ikke lugar på den lille turen heller? nå husker jeg ikke tiden, men tok 3t 30 min fra Hirtshals til Kristiansand. og når jeg tok den så var det ikke mange pax med, så det var ledige sitteplasser overalt.

Slik at man var ganske fri til og velge hvor man skal sitte, men det er vel helt sikker mange fler med båten nå i sommerferien.

Mvh Lars

Skrevet

Tok den for et par uker siden. Buffet i restauranten på vei ned, så mye drikke man vil ;) Satt i restauranten hele overfarten. Grei båt, synes ikke den går så forbanna fort som man skal ha det til (26-27kts er det vel), men allikevel helt OK båt :)

Skrevet
  • Forfatter
Selvfølgelig man får ikke den komforten som om man hadde hatt lugar' date=' men man trenger vel ikke lugar på den lille turen heller? [/quote']

Det jeg mener er, at jo større båden er, jo mere komfortabel er den ofte, og da Peter Wessel er med lugarer tænkte jeg, at den kanskje er mere komfortabel sådan over all qua dens størrelse.

Erlend:

Sounds good! Maden er vigtig! :)

Skrevet

Kristian: he he, takker for tilliten! Ja jeg skulle faktisk

egentlig ha vært på tur med SuperSpeed:1 for en stund siden,

men pga. jobb som kom i veien - ble det ikke noe av.

Ingen tvil om at dette er imponerende fartøy (bortsett

fra de mildt sagt uoriginale navnene - de har fått av Color).

Dog foretrekker jeg nok heller cruiseferger, som har lugarer -

men som rene "transport"-fartøy er sikkert disse flotte.

Skal nok prøve ut denne "Business-avdelingen" de har der,

med eget område og fri mat/drikke - den ser jo riktig så

flott ut.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …