Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Fant meg en nydelig paint til Wings of power Messerschmitt 109E4. Flyet ble fløyet av Hans-Joachim Marseille,i battle of Britain 1940. Han sjøt ned en spitfire over the "the Thames estuary" Flyet er den eneste ME109 E4,som er i flygbar stand. Eies av Ed Russel i Canada,der det ofte sees på flyshow. Me-109 over trøndelag Oser"jeg skal drepe deg"av denne fronten Scheisse,wo ist der spitfeuer!??? Min tysk er ikke noe og skryte av,Aner ikke om det er riktig skrevet,så fyr løs :grin: Takk for titten. Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Bakgrunnstoffet gjør denne painten ekstra interessant. Flott bilde. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 16. juli 2008 Premium Medlem Skrevet 16. juli 2008 Nydelige bilder Lars-Petter! :grin: Skulle ha vært artig å bringe war-bird gruppen på banen igjen i MP..... Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 flotte bilder. warbird gruppe ? høres meget interesant ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.