Johan Hana Skrevet 23. november 2001 Skrevet 23. november 2001 Hei!! Jeg skriver denne mailen til de "virkelige" pilotene, men hvis det er noen andre som vet noe om dette, så er det bare å svare; jeg har alltid hatt lyst til å bli pilot, og lurer derfor på om det var noe spesielt vanskelig å bli godtatt av flyskolen? Hvordan foregikk det hele, og må man være perfekt for å bli godtatt? Er det noen av dere som har tatt utdannelsen i Bardufoss på Norwegian Aviation College? Hvis det er det, vil jeg være takknemlig om du kunne bare ha skrevet kort om hvordan ting foregikk da du skulle prøve å komme inn. (og hvordan miljøet var) Med vennlig hilsen Johan Hana [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Arne Øverland Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 er ikke pilot selv men jeg vet at for å bli pilot trenger du almennfaglig med matte og fysikk fordypning. I tilleg er utdannelsen veldig dyr. tror skolen i bardufoss koster mellom 6-800 000. [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter
Kenneth Lima Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Du trenger nok i allmenn for å bli pilot. Det er nesten bare SAS som krever det. NAC i Bardufoss krever det heller ikke. Skal du f.eks fly i Braathens trenger du ikke allmenn. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Johan Hana Skrevet 24. november 2001 Forfatter Skrevet 24. november 2001 Hei! Takk for svar, men jeg lurer på om det er vanskelig å komme inn? Datenker jeg på de fysiske og psykiske testene de tar? Med vennlig hilsen Johan Hana Siter
JRE Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Hei Husk på at en flygerutdannelse ikke gir en jobb av seg selv. Du må også beregne penger og tid etter endt utdannelse. Mvh Jan Roger Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.