Magnus F. Meese Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Da var, etter langt og lengre enn langt, min introduksjonsmanual til VATSIM endelig ferdig. Denne anbefales sterkt til alle nykommere på VATSIM. Du finner den her Siter
Paulo Fernandes Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Spennende! Skulle gjerne sett hvordan denne var så jeg kunne kanskje anbefale den til nybegynnere, men får ikke åpnet PDFen. Må visst være medlem på Scandinavian VACC. Siter
Daniel Larsen Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Spennende! Skulle gjerne sett hvordan denne var så jeg kunne kanskje anbefale den til nybegynnere' date=' men får ikke åpnet PDFen. Må visst være medlem på Scandinavian VACC. [/quote'] Da må du bare få registrert deg. Det er en utmerket guide Siter
Einar Kristiansen Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Jepp,dette var en flott guide. Bra jobbet Magnus! Siter
Daniel Klepp Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Hadde det vært mulig å lage en slags tråd her om hvilke addon-scenery som er nødvendige for å fly på forskjellige flyplasser i europa? Er ikke alltid like lett å finne ut dette. Viktigste er vel når taksebaner/rullebaner ikke stemmer med fs-default flyplassen. Folk kan for eksempel requeste en flyplass, også kan de som vet hvilke/hvilket scenery som anbefales legge inn svar Siter
Jack J Jackson Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Hei Magnus Meget flott jobb og som nybegynnere setter jeg STOR pris på jobben din. Ta ikke dette som kritikk MEN kanskje man burte skrive med UTHEVD tekst dette med at brukere av FSX IKKE kan bruke SquawkBox og IKKE bør laste ner/installere dette program, hvis man ikke har FS9 også og ønsker å bruke FS9. Men hvis man nå enda MÅ bruke FSInn til sin FSX så kan man kanskje bruke dette program også for FS9. Jeg personlig har lastet ner ALLE brukerveiledninger fra VATSIM og det er blitt en TYKK perm nå, MEN nesten et "must" hvis man skall få noen glede av VATSIM. Jack J Jackson Siter
Erik Schøyen Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Nå ligger guiden på hjemmesiden vår under Pilot -> Pilot training. Dermed trenger man ikke å logge inn på forumet for å få tak i den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.