Ivar Skaugstad Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hadde en fotosession nede ved prien i Trondheim for en liten stund siden, hva synes dere? Siter
Nicklas Winger Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Ai ai! Utrolig fint bilde Ivar! Skikkelig imponert over det du har lært med kameraet! Eneste jeg vil påpeke er at jeg synes fronten på bilen (venstre front, eller høyre sett fra vårt perspektiv) blir litt for mørk. Får liksom ikke helt frem detaljene her. Keep up the good work! Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Flott bilde, og gode og kjøre...faktisk i høye hastigheter også...har hatt noen runder med en slik oppjazzet på bane tidligere..der har du fått deg mye bil... Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Kjempe flott bilde. Og en super bil du har kjøpt deg, har selv en V40 bare litt nyere modell. En av de sikreste bruktbilene du kan kjøpe deg faktisk Fikk 3 av 4 på siste test Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Flott bilde og herlig bil. Kjører denne som stasjonsvognsutgave en god del og er stadig like fornøyd. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Veldig fin bil Ivar, i hvertfall det jeg kan se herfra. Gratulerer med det som ser ut som et godt kjøp. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 veldig pen bil, Ivar Jeg begynner faktisk å like volvo mere og mere selv, har fått inn en S60 T5 der jeg jobber nå, hadde den bare ikke hadd automatgir skulle jeg jaggu ha vurdert å anskaffe den. Setene i volvo er rett og slett uslåelige, beste bilsetene jeg har prøvd Siter
Lars B. Frostad Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Setene i volvo er rett og slett uslåelige' date=' beste bilsetene jeg har prøvd [/quote'] Tell me about it! Selv om jeg ikke klager direkte på setene i MB'en, vil det alltid være noe spesiellt med Volvo-setene ja: Denne er en 05-modell (S60, 2,4l med 170HK) som jeg har hatt ett år. Skal byttes ut neste år, med nye modellen av S80. Her i Sverige får jeg jo nå faktisk kjøpt en brukt 07-modell av nye S80, til snart under (NOK) Kr: 200,000.- helt sykt! Skal ikke engang si hva jeg betalte for CLK'en, men i forhold til Norge snakker vi over 50% "rabatt" ja.. :crazy: (Alle biler selvsagt MED automat ja..) :cool: Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hehe, ja, ma har fordeles når det er snakk om bil avgifter i Svergiet, og den nye Volvo S80'en er en meget pen bil. Selv om jeg liker Volvo mere og mere for tiden, så hadde nok kanskje mitt første valg blitt den nye audi A4 eller A5, og da ble plutselig tanken på å flytte til svergiet mye mere fristende Automat eller manuelt gir er vel forskjellig etter hva folk prioriterer og er vant med Personlig syns jeg en manuel girkasse gir mere kjøreglede, men automat er langt bedre og mere komfortabelt når man er i en by. Siter
Nicklas Winger Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Personlig syns jeg en manuel girkasse gir mere kjøreglede, men automat er langt bedre og mere komfortabelt når man er i en by. Det er jo fordi en automatkasse bruker drivstoff Og i tillegg har du mer kontroll over giring og gass med en manuell girkasse. Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Selve drivstoff forbruket hjefter meg ikke så mye igrunn, kjører ikke så mye men jeg liker å ha full kontroll over når jeg selv vil skifte gir og at jeg kan trø inn clutch pedalen dersom jeg mister kontrollen over bilen f.eks på en glatt vei i vinter månedene. Spå det er nok det å ha mere ontroll og kjøreglede som styrer meg mot en manuell girkasse. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Helt riktig dette, støtter dette...disse dsg kassene er blit veldig pressise og girer raskere en det meste,,,,men.....som du sier skal du fristille på glatta da er det bare den gode gamle venstre foten som duger.....he he---- ha en fin kveld.... Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jobber i østfold, nesten så man skulle kjøpt leilighet og bil over grensa.. Gratulerer med bil, Ivar. Er ikke storfan av volvoer med bokstaver i navnet, men Se-serien imponerer meg stort allikevel. Siter
Marius Helstad Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Nice bilde! Og du valgte den mest vakre plassen å ta bilde av om kvelden og =). Siter
Timmy Brandt Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Lite OT kanske: veldig pen bil' date=' Ivar Jeg begynner faktisk å like volvo mere og mere selv, har fått inn en S60 T5 der jeg jobber nå, hadde den bare ikke hadd automatgir skulle jeg jaggu ha vurdert å anskaffe den. Setene i volvo er rett og slett uslåelige, beste bilsetene jeg har prøvd [/quote'] Då har du inte testat många Volvo. För efter Volvo 240 serien så sitter man inte RIKTIGT bra för man kommer upp i gamla modellen av S60/V70 som kom år 2000 och uppdaterades 2004 och S80 som kom 1998 där uppgraderade versionen kom 2003. Sen skulle ju allt förnyas och bli bra så för några år sedan (efter V50 och nya S40) kom S60/S80/V70 igen men med nya hårda inte lika bekväma stolar. Nej, jag lägger en liten röst på SAAB 9-5 Aero/Vektor stolarna som jag tycker är riktigt sköna stolar, men _THE_ stol of the stol är dom här. PS: Ivar, du har stavat fel på namnet på första bilden (vattenmärket) Siter
Bernt Sulebust Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Flott bilder og flott bil !!! ... men sjekk stavingen av etternavnet ditt på det første ;-) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 HAHA! Se der ja, bare "sånn" så har jeg avstamning fra Øst Europa. :grin: Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Utrolig fine og stemningsfulle bilder av en fin bil, Ivar! Ser ut som du har fått en fin bil og dessuten teket på fotografering! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.