Nicklas Winger Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Kom over en test av speilreflekskameraer på VG.no Dette er sikkert noe som kommer godt med for dere som trenger et nytt kamera i disse fototider Link Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 At Nikon Alpha 350 fikk dårligere karakter enn konkurrenten Canon EOS 450D er overraskende! Tror de har oversett noen detaljer som gjør Alpha 350 hakket sterkere enn EOS 450D. Har en følelse av at artikkelforfatter har en forkjærliget for Canon, som påvirker resulatene. :grin: Siter
Nicklas Winger Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Hehe.. Regner med det. De fleste fotografer som jobber i de større avisene o.l bruker vel som oftest Canon eller Nikon? Siter
Aleksander Hegre Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Nå er vel Alpha 350 et Sonykamera og ikke Nikon? Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Det gjør vel de fleste av oss andre og det? :whistle: Jeg prøvde et Sony Alpha 200 en gang, men det synes jeg virket veldig.. Plastikk. De andre er jo laget med plastikk deksler de og, men fikk mer "leketøy" følelse av Sony'n.. Men den tok bra bilder da. Der er det ingenting å utsette på Siter
Nicklas Winger Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Nå er vel Alpha 350 et Sonykamera og ikke Nikon? Det er noe jeg vet utmerket godt Aleksander Tror også Ivar vet det, men bare har fått med seg en god gammel skriveleif Det jeg sikter til er at siden Canon kom såpass godt ut i testen (Som også Ivar presiserer) er at fotografer i den bransjen som oftest bruker Canon eller Nikon, og dermed er mest komfortable med disse. (Har i hvertfall jeg fått inntrykk av) Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Denne testen var merkelig. PÅ Nikon D300 trekkes det for "fastmontert skjerm" Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Nå er vel Alpha 350 et Sonykamera og ikke Nikon? Ok, du vinner! :blush: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.