Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 12. juli 2008 Premium Medlem Skrevet 12. juli 2008 Vi hadde BT med på øvelse med SAR gruppen i Bergen Aero Klubb. Det endte i en liten artikkel på bt.no Godt gjennomført øvelse, og vi fant markøren på begge missions i løpet av en time (den var ikke lett å se......) :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Interessant, las den for 10 min. siden Bra bilder også til den som tok de Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Fin og interessant artikkel dette Gunnar. Jeg har nettopp fått lest den etter å ha stappet to små trollunger til køys. Siter
TOS Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Artig artikkel Gunnar. Hadde vore gøyalt å vera med i ei slik gruppe ein gang i framtida. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Premium Medlem Skrevet 13. juli 2008 Hadde vore gøyalt å vera med i ei slik gruppe ein gang i framtida. Du er velkommen både som medlem i BAK og som del an SAR gruppen, Torstein! :grin: Siter
Jan Gulliksen Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Flott artikkel som gir god PR for småflymiljøet! Siter
TOS Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Så flott Gunnar Får kikke på det når eg kjem heim til Noreg att Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.