Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bursdag til ei jeg kjenner klokka 4 i dag.. Ho fyller 18 år.

Men så er det det med presang da. Jeg er utrolig dårlig til å finne slikt så da spør jeg her om noen som har noen tips? Jeg og en annen kan spleise, men ikke mer enn 200kr på hver..

Noen som kan svare litt kjapt? For jeg begynner å få litt dårlig tid..

Skrevet

hum,presang til 400 for en kvinne som fyller 18!! Tja det blir ikke bare bare,he,he..kanske du kan finne ett sølvsmykke eller no sånt til den prisen...og ikke vet vi jo heller hva hun eventuelt ville like å få...Du får prøve å få de små grå til å svirre så finner du vel på noe ;)

Skrevet

Hadde vært litt letere å komme med forslag om du kunne presisere om det er familie eller den type 18 års feiring samtlige er kjent med.

Når det gjelder førstnevnte så har jeg ikke mye til forslag, kanskje ro det i land med ett gavekort på ett Spa eller velværesenter i nærheten?

Hvis det gjelder sistnevnte; jo mer harry dere får det til, jo kulere! Sexy undertøy slår alltid an i slike bursdager, er dere flittige får dere henne til å prøve det utover kvelden også! :grin: (Hvis det er en nær slektning det er snakk om, for guds skyld se bort fra det sistnevnte forslaget!) :/

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...