Bjørn J. Jensen Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Skal i bursdag til ei jeg kjenner klokka 4 i dag.. Ho fyller 18 år. Men så er det det med presang da. Jeg er utrolig dårlig til å finne slikt så da spør jeg her om noen som har noen tips? Jeg og en annen kan spleise, men ikke mer enn 200kr på hver.. Noen som kan svare litt kjapt? For jeg begynner å få litt dårlig tid.. Siter
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 hum,presang til 400 for en kvinne som fyller 18!! Tja det blir ikke bare bare,he,he..kanske du kan finne ett sølvsmykke eller no sånt til den prisen...og ikke vet vi jo heller hva hun eventuelt ville like å få...Du får prøve å få de små grå til å svirre så finner du vel på noe Siter
Nicklas Winger Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 En populær tv-serie? Sex & Singelliv kanskje? Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Skrevet 12. juli 2008 Hmm.. Vet at hun får smykker.. På tenkte kanskje noe annet.. Skal diskutere litt, men tvserie eller film var kanskje ikke så dumt hun er aktivt treningsmenneske så om hun får sett på det er en annen sak Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Hadde vært litt letere å komme med forslag om du kunne presisere om det er familie eller den type 18 års feiring samtlige er kjent med. Når det gjelder førstnevnte så har jeg ikke mye til forslag, kanskje ro det i land med ett gavekort på ett Spa eller velværesenter i nærheten? Hvis det gjelder sistnevnte; jo mer harry dere får det til, jo kulere! Sexy undertøy slår alltid an i slike bursdager, er dere flittige får dere henne til å prøve det utover kvelden også! :grin: (Hvis det er en nær slektning det er snakk om, for guds skyld se bort fra det sistnevnte forslaget!) Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Skrevet 12. juli 2008 Hehe takker for all hjelp Det løste seg til slutt da mor til en kompis "visste" hvordan gavejakten ville gå.. Så hun hadde kjøpt en litt dyr bodylotion som vi tar på deling :grin: Siter
TOS Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Mødre...umoglege å leva med dei, umogleg å overleva utan dei! Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Ja, hva skulle vi gjort uten mammisen. Da hadde det vel stort sett blitt simmisen. :blush: Siter
Lars B. Frostad Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 ..(Hvis det er en nær slektning det er snakk om' date=' for guds skyld se bort fra det sistnevnte forslaget!) [/quote'] he he, dagens! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Heheh... Skal holde meg unna det tipset når lillesøstra mi fyller 18! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.