Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Heisann!

Jeg lurer på :D jeg henger en del på andre forumer sånn som www.catchgamer.no osv. og der er det mye snakk om cs 1.6 og css :D men jegspiller jo litt fsx og fs2004 og da :Dmen det jeg lurte på var .. hvor mange her i forumet som spiller cs.?`

mvh Lars :P

Skrevet
hvor mange her i forumet som spiller cs.?`

CSS siden høsten 2004, men det har nå blitt mye mer TF2 etter at det kom ut.

Skrevet

Jeg spiller CS om jeg kjeder meg, så det er ingen stor del av livet mitt. Derimot er Call of Duty 4 det! Det er spillet jeg tenker på først, om jeg vil slå i hjel litt tid.

Skrevet
Jeg spiller CS om jeg kjeder meg' date=' så det er ingen stor del av livet mitt. Derimot er Call of Duty 4 det! Det er spillet jeg tenker på først, om jeg vil slå i hjel litt tid. [/quote']

Oh yes, I feel you! :P CoD4 er absolutt det beste tidsfordrivet i hylla mi for tiden.

Skrevet

Spiller Source men nâr BF Heroes kommer ut spiller jeg heller det. Nâ har det dröyet litt med â fâ kjöpt CoD4 som jeg har innmari lyst pâ (manglet 4 euro for â kjöpe det pâ salg i frankrike)

Steam:joyu12

si gjerne i fra hvem det er hvis du tekster meg pâ steam!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …