Lars Overgård Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Heisann! Jeg lurer på jeg henger en del på andre forumer sånn som www.catchgamer.no osv. og der er det mye snakk om cs 1.6 og css men jegspiller jo litt fsx og fs2004 og da :Dmen det jeg lurte på var .. hvor mange her i forumet som spiller cs.?` mvh Lars Siter
Alexander Storvig Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Eeeeeeh... ikke jeg.. Ikke sant Ola Haldor? :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Etter sterke trusler hva angår å formidle skjulte sider ved mitt privatliv, har jeg valgt å moderere innlegget mitt. :grin: Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 CS Source har jeg spilt en god del, men nå er det kun TF2 som gjelder. Kanskje jeg burde spilt CS igjen... Husker god gammel CS hvor Colten hadde Scope... Det var tider det... :whistle: Siter
Daniel Klepp Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Spilte det litt for 5 år siden Dersom jeg vil krige nå så er det Battlefield 2 som er tingen Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Spilte CS fra Beta 4 til 1.0, syns det har utspilt rollen sin nå... Vil jeg spille en FPS online nå så spiller jeg mye heller TF2. Siter
Michael A B Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 hvor mange her i forumet som spiller cs.?` CSS siden høsten 2004, men det har nå blitt mye mer TF2 etter at det kom ut. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Jeg spiller CS om jeg kjeder meg, så det er ingen stor del av livet mitt. Derimot er Call of Duty 4 det! Det er spillet jeg tenker på først, om jeg vil slå i hjel litt tid. Siter
Nicklas Winger Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Jeg spiller CS om jeg kjeder meg' date=' så det er ingen stor del av livet mitt. Derimot er Call of Duty 4 det! Det er spillet jeg tenker på først, om jeg vil slå i hjel litt tid. [/quote'] Oh yes, I feel you! CoD4 er absolutt det beste tidsfordrivet i hylla mi for tiden. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Og til høsten blir det vel SPORE som vil ta opp friyiden. Men dere cs-gutter.. Legg meg til på steam! Tigerola@ohv-gfx.net Siter
Johan Luiggi Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Spiller Source men nâr BF Heroes kommer ut spiller jeg heller det. Nâ har det dröyet litt med â fâ kjöpt CoD4 som jeg har innmari lyst pâ (manglet 4 euro for â kjöpe det pâ salg i frankrike) Steam:joyu12 si gjerne i fra hvem det er hvis du tekster meg pâ steam! Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Hei! Jeg spiller css men nå kommer det at det ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Noen som vet hvorfor? Plis kjappe svar. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.