Fredrik Edvardsen Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Da var det snart tid for E3 igjen, og i år er det overraskende mange spennende titler som skal vises frem. Her finner dere en liste over alle spillene som det har blitt bekreftet at skal vises frem, i tillegg kommer det nok som vanlig en god del overraskelser. Så hva er det folk ser frem til å få vite mer om? For min egen del er det utrolig mye spennende på E3 i år. De spillene jeg ser mest frem til å få høre mer om er: Alan Wake - Det begynner å bli veldig lenge siden sist vi hørte, eller så noe fra dette spillet, så jeg er veldig spent på å se hvordan de ligger an. Battlefield Heroes - Battlefield i samme stil som TF2, og i tillegg gratis, ja takk! Fallout 3 - Forhåpentligvis får vi endelig se noe in game fra Fallout 3. Final Fantasy XIII - Trenger vel kanskje ikke å forklares, Final Fantasy er jo, sammen med MGS-serien, en av hovedgrunnene til å eie en Playstation... Left 4 Dead - Virker absolutt spennende, jeg har alltid hatt sansen for zombiefilmer, og det ser ut til at de har klart å fange feelingen med horder av zombier som vagger etter deg. At man i tillegg kan spille det i coop gjør det enda mer interessant. Mafia 2 - Mafia er kanskje den beste "GTA-klonen" som er laget, og jeg håper at Mafia 2 følger i de samme fotsporene. Mirror's Edge - Vi har jo ikke fått se så mye av det enda, men jeg simpelthen elsker art direction'en. Endelig noe annet enn brune og grå omgivelser. Resident Evil 5 - Jeg er storfan av de tidligere spillene, og Resident Evil 4 var uten tvil det beste i serien så langt, RE5 ser dog ut til å kunne bli enda bedre. Silent Hill: Homecoming - Ikke så rent lite skeptisk til et amerikansk Silent Hill-spill, men desto mer spennende blir det å se hva de får til. STALKER: Clear Sky - STALKER: Shadows of Chernobyl er i mine øyne et veldig undervurdert spill, så en oppfølger (eller det er vel snarere en prequel) tar jeg imot med åpne armer. Og så håper jeg virkelig at Sony viser oss noe fra God of War 3, og at det ikke er langt unna Siter
Johan Luiggi Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Jeg hâper noe inderlig at de gir datoen til open betaen til Battlefield Heroes pâ E3, kan jo **** ikke vente lenger! De vil ikke ha meg i betaen sâ da mâ de gi release date som sâ mange venter pâ! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Ja, heroes kommer til å bli sykt moro Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.