Nicklas Winger Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Vet at det er en del av oss som er misfornøyde med at "CoD5" nå er på vei. Men, codemasters jobber også med spillet Operation Flashpoint 2. I morgen kommer den første traileren (CGI riktignok) på websiden deres. Have a look: Operation Flashpoint 2 Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Jeg fikk aldri helt sansen for Operation Flashpoint heller - og generelt syns jeg det er svært lite fra Codemasters som egentlig fenger meg særlig. Colin McRae Rally må være det eneste i såfall. Grafikken kan være aldri så fin - men om gameplayet ikke fenger meg, bruker jeg ikke pengene på det. Siter
Daniel Klepp Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Jeg for min del likte operation flashpoint veldig godt Kul handling og ganske grei grafikk for å være på den tiden! Siter
Nicklas Winger Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Skrevet 10. juli 2008 Ola Haldor: Er ikke den videoen gammel? Eller er det den som skal komme ut i morgen, som allerede har blitt lekket? Mener jeg har sett noe lignende den der før ser du. Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 I motsetning til Ole Haldor, er jeg mere fan av gameplayet i OF enn andre titler i samme sjanger. Spilte OF masse for en stund tilbake, og investerte til og med i VBS-pakka (med samtlige moduler - http://www.virtualbattlespace.com/ ,proff krigs-trainer, basert på OF platform, kosta noen lapper jah). Kom også godt igang med egne "landskap" til OF.. mekka hele magerøya (ca 1000 km2), lagde missions etcetc Gleder meg STORT til OF2 kommer... (hmm.. tror jeg må invistere i PS3)... Freddy Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Jeg aner ikke - var det første jeg fant når jeg titta innom forumet sånn helt kjapt. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Må si meg enig med Ola Haldor, fikk aldri sansen for Operation Flashpoint jeg heller. Ikke Armed Assault heller for den saks skyld... Skal ta en titt på OF2 hvis de forandrer kontrollene på soldatene, kunne tenkt meg mer standard FPS-kontroller, og ikke noe som minner om "Trespasser" (hvis noen husker det ) Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Operation Flashpoint var en av de bedre spillene som har blitt sluppet. Det var i praksis en stor sandkasse for krigs-simulator fans. Med muligheten å lage og laste ned uttallige addons og oppdrag. AIen som alltid var ikke noe å skryte av og spillet fungerte dermed best mot andre mennesker. Husker fortsatt de legendariske 4-6 timers Capture the Island kampene :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.