Skrevet 12. juli 2008 16 år Der fekk du fram ett viktig poeng Nicklas, folk seile stort sett der dei vil. Ser du på sjøkart øve Jærens Rev som e veldig trafikkert av større fartøy er det lagt inn skipsleder for Nordlig og Sørlig passasje iht høyreregel. Eg tippe detta og gjelde f.eks i Den Britiske Kanal. Kanskje det konne vært ein idè, å legga inn klart definerte seilingsleder for absolutt alle. Avvikling av dei så sko inn te hytto si sko jo då ikkje skapa problem siden all trafikk har omtrentlig samme kurs (jaffal bedre enn sikk sakk som i dag) og dermed og god oversikt øve kursen te andre fartøy. Må jo bli meir forutsigbart system sånn eg ser det og heller ikkje vanskelig å innføra på nye kart. Sikker ikkje perfekt, og medføre vel kanskje økt drivstoff-forbruk (politisk selvmord i dagens miljøtider) og sikker masse debatt, men trur nok det konne hatt ein effekt.
Skrevet 12. juli 2008 16 år I de mest trafikkerte områdene ville nok dette kanskje ha vært en ide. Jeg tenker da typisk leden ut av f.eks. Oslo o.l. Men, man må vel gjerne ta hensyn til de som ønsker å fiske, drive vannsport og slikt også. Tipper dette er et prosjekt som blir for dyrt
Skrevet 12. juli 2008 16 år Der fekk du fram ett viktig poeng Nicklas' date=' folk seile stort sett der dei vil. Ser du på sjøkart øve Jærens Rev som e veldig trafikkert av større fartøy er det lagt inn skipsleder for Nordlig og Sørlig passasje iht høyreregel. Eg tippe detta og gjelde f.eks i Den Britiske Kanal. Kanskje det konne vært ein idè, å legga inn klart definerte seilingsleder for absolutt alle. Avvikling av dei så sko inn te hytto si sko jo då ikkje skapa problem siden all trafikk har omtrentlig samme kurs (jaffal bedre enn sikk sakk som i dag) og dermed og god oversikt øve kursen te andre fartøy. Må jo bli meir forutsigbart system sånn eg ser det og heller ikkje vanskelig å innføra på nye kart. Sikker ikkje perfekt, og medføre vel kanskje økt drivstoff-forbruk (politisk selvmord i dagens miljøtider) og sikker masse debatt, men trur nok det konne hatt ein effekt. [/quote'] Å laga skipsleier trengs ikkje. Dei eksisterar allereie. Både i Oslofjorden, Jærens rev, Bømlafjorden og Langenuen og lika i Saltstraumen. Problemet er når du fresar rundt i båten mellom "Langholmen" og "Karlableikjo" og andre stadar kor det ikkje er lagt opp hovudlei pga liten trafikkmengde (ingen nyttafartyg som går der). Det er ikkje i hovudleia at ulukkene skjer. Det er på avsides stadar utan tung trafikk. Høgreregel eksisterar jo. (eller Styrbord-regel om du vil) Me skal passera andre fartyg på med babord låring imot babord låring, og når me tek igjen andre fartyg, så er det babord imot styrbord. Ein har vikeplikt for fartyg som kjem ifrå di styrbord side og kryssar imot babord, og ein har vikeplikt for nyttefartyg. Det som er problemet er at mange ikkje kjenner til desse reglane skikkeleg. Og det er då dei farlege situasjonane som innblandar to eller fleire fartyg oppstår.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.