Nicklas Winger Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Mulig jeg spør litt dumt her nå, men finnes ikke Adobe GoLive lenger? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Er jo ikke mer enn et års tid siden de slapp den forrige versjonen. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Så vidt meg bekjent er GoLive ikke lenger et produkt som Adobe utvikler eller støtter, da de kjøpte opp Macromedia, og dermed fokuserer de på Dreamweaver. Til min store fortvilelse, da jeg jobbet i GoLive tidligere. Nå i ettertid har jeg jobbet direkte i koding, og tatt i bruk Coda. Dette finnes kun til Mac, men er sikker på at det finnes tilnærmet like programmer for Windows også. Siter
Nicklas Winger Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Har prøvd meg på dreamweaver, men jeg får ikke auto indent til å virke. Det er noe som er litt plagsomt når jeg koder (php). Bruker phpDesigner, men der er ikke mulighetene så store med tanke på visuell redigering av html, slik som i dreamweaver. Noen som vet hvordan? Jeg har nemlig skrudd på auto indent også Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Hvorfor ikke bare bruke GoLive om det er det du liker? Det slutter jo ikke å funke selv om Adobe ikke utvikler nye versjoner, vi bruker det f.eks fortsatt på skolen. Siter
Nicklas Winger Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Fordi jeg ikke finner det tilgjengelig hos Adobe lenger vel Hvis ikke, så hadde jeg selvfølgelig gjort det Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Da hadde jeg nok bare lastet det ned, er jo ikke din skyld at det ikke er mulig å få tak i på vanlig måte lenger Siter
Nicklas Winger Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 :grin: Kan evt. forslag til noe slikt sendes over pm? Siter
Nicklas Winger Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Hehe. Sant nok.. Kan jo kanskje se på det som abandonware, ettersom de ikke lenger markedsfører eller selger det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.