Jens-Ole Kjølberg Skrevet 20. november 2001 Skrevet 20. november 2001 RNoAF T-33A er nå lastet opp til flightsim.no. Mvh Jens-Ole Siter
Stig Foshaug Skrevet 21. november 2001 Skrevet 21. november 2001 Hei Jens-Ole! Den er herved lastet ned og skal testes i kveld! Gleder meg, for jeg har alltid syntes at F-80/T-33 var et av de peneste flyene noensinne! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Stig Siter
Arne Øverland Skrevet 21. november 2001 Skrevet 21. november 2001 Er det den som kalles T-bird. bare nysjerrig, [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 21. november 2001 Forfatter Skrevet 21. november 2001 Det er riktig Arne [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Nå jobber jeg på en VNAF O-1G Bird dog. Kanskje det kommer en Norsk O-1A også.... Jens-Ole Siter
Frank Olav Pettersen Skrevet 21. november 2001 Skrevet 21. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Jens-Ole Kjølberg: Det er riktig Arne [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Nå jobber jeg på en VNAF O-1G Bird dog. Kanskje det kommer en Norsk O-1A også.... Jens-Ole Er det mulig å bestille en hercules c-130? Vær så snill? til FS2002 seff [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jeg trenger den i krigen mot tulliban. PS: jeg mener det. Siter
Stig Foshaug Skrevet 22. november 2001 Skrevet 22. november 2001 Hei Har prøvd T-33 nå, og den var MEGET BRA, synes jeg! Skal gå rett inn å gi den en 9er eller noe sånt i filbiblioteket! Både modellen og "malingen" var flott! Dette blir en klassiker hos meg.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Stig [ 22-11-2001: Endret av: Stig Foshaug ] Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 22. november 2001 Forfatter Skrevet 22. november 2001 Takk Stig [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jeg er meget fornøyd med repainten av T-birden. Jens-Ole Siter
Stig Foshaug Skrevet 22. november 2001 Skrevet 22. november 2001 Hei Jens-Ole Den var virkelig flott ja! Du vet ikke om noen steder man kan få tak i flere sånne klassiske jet-fly og sånt for FS2002? Har "dilla" på fly fra den kalde krigen.. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Forøvrig synes jeg det beste er når et fly inneholder panel også, sånn som T33en.. Stig Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 22. november 2001 Forfatter Skrevet 22. november 2001 MaxTac har noen fine fly: http://www.maxtac.it/inglese/F_milit_En.htm Alphasim har en mengde fly fra den kalde krigen (payware) http://www.alphasim.co.uk/main.html Re: panel Panelet til T-birden er veldig enkelt og tar nesten ingen plass, men hvis jeg skulla lagt til et bra penel og lyd til F-16 flyet hadde filstørrelsen steget med 2-6MB. Derfor synes jeg det er bedre at folk laster ned det panelet de vil ha selv. Jens-Ole Siter
Gjest Skrevet 22. november 2001 Skrevet 22. november 2001 F-16 soundpack som ligger her på flightsim.no bruker jeg, den er flott. Panelet bruker jeg det VFR panelet, gir litt flottere følelse av å cruise gjennom daler og slikt. Siter
Stig Sandnes Skrevet 22. november 2001 Skrevet 22. november 2001 Stemmer det rune..men skulle ønske noen kunne laget et skikkelig bra panel (IFR) til F16!! T`en din var nydelig å fly Jens Ole!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.