Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ännu en god anledning att flytta till Sverige. Vi har BLOCKET och massor med roliga saker....

Jeg savner faktisk en tjeneste som Finn.no ( www.finn.no )

i Sverige, en slik komplett tjeneste - finnes desverre ikke

Sverige per dags dato (selv om Blocket selvsagt blir det nærmeste).

Skrevet
Ännu en god anledning att flytta till Sverige. Vi har BLOCKET och massor med roliga saker. B.la ett Red Bull Kylskåp :)

http://www.blocket.se/vi/16923501.htm?ca=11_s

Får besök från Norge i helgen som evt kan ta det med tillbaka från Sverige.

Det kommer isåfall befinna sig på Gjövik. Vet inte vart du bor men det blir ju närmare än Uppsala och USA iallafall :grin:

Det var jo et flott tilbud!

Men hadde vel ikke tenkt å legge så "mye" penger i det. Det finnes jo en mindre versjon av kjøleskapet, som tar 24 bokser. Så jeg får kanskje følge litt med inn på Blocket.se :) Takk for tipset!

Skrevet
Det fikk meg til å tenke på Gooba.no - masse snodig der. Alt fra møbler til leker til virkelig dyre ting.

Gooba' date=' tradera, qxl, gibud ..... hur kan man starta ännu en auksjons site när det är så många redan?! Vad är nishen som gör att man borde välja den ena framför den andra?

Ännu en god anledning att flytta till Sverige. Vi har BLOCKET och massor med roliga saker....

Jeg savner faktisk en tjeneste som Finn.no ( www.finn.no )

i Sverige' date=' en slik komplett tjeneste - finnes desverre ikke

Sverige per dags dato (selv om Blocket selvsagt blir det nærmeste). [/quote']

Håller med dig, finn.no är faktiskt otroligt bra!

Det var jo et flott tilbud!

Men hadde vel ikke tenkt å legge så "mye" penger i det. Det finnes jo en mindre versjon av kjøleskapet' date=' som tar 24 bokser. Så jeg får kanskje følge litt med inn på Blocket.se :) Takk for tipset! [/quote']

Hur mycket hade du tänkt lägga på det? Inkl frakt och tull från USA, vad skulle det kosta då?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...