Stian Lingås Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Noen som vet om det er mulig å få tak i et slikt? Kanskje noen som jobber innen utelivsbransjen her inne? Har sett på Ebay.com, men de sender kun til USA. Siter
Timmy Brandt Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Ännu en god anledning att flytta till Sverige. Vi har BLOCKET och massor med roliga saker. B.la ett Red Bull Kylskåp http://www.blocket.se/vi/16923501.htm?ca=11_s Får besök från Norge i helgen som evt kan ta det med tillbaka från Sverige. Det kommer isåfall befinna sig på Gjövik. Vet inte vart du bor men det blir ju närmare än Uppsala och USA iallafall :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Det fikk meg til å tenke på Gooba.no - masse snodig der. Alt fra møbler til leker til virkelig dyre ting. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Ännu en god anledning att flytta till Sverige. Vi har BLOCKET och massor med roliga saker.... Jeg savner faktisk en tjeneste som Finn.no ( www.finn.no ) i Sverige, en slik komplett tjeneste - finnes desverre ikke Sverige per dags dato (selv om Blocket selvsagt blir det nærmeste). Siter
Johan Holmseth Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 www.gadgets.no det er en side for deg Stian Er ikke sikkert de har kjøleskap da Siter
Stian Lingås Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 Ännu en god anledning att flytta till Sverige. Vi har BLOCKET och massor med roliga saker. B.la ett Red Bull Kylskåp http://www.blocket.se/vi/16923501.htm?ca=11_s Får besök från Norge i helgen som evt kan ta det med tillbaka från Sverige. Det kommer isåfall befinna sig på Gjövik. Vet inte vart du bor men det blir ju närmare än Uppsala och USA iallafall :grin: Det var jo et flott tilbud! Men hadde vel ikke tenkt å legge så "mye" penger i det. Det finnes jo en mindre versjon av kjøleskapet, som tar 24 bokser. Så jeg får kanskje følge litt med inn på Blocket.se Takk for tipset! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Anbefaler også å legge inn en slik "overvåker" eller autosøk, bl.a. på Finn.no og QXL.no - så vil du få e-post med en gang noe slikt dukker opp. Siter
Timmy Brandt Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Det fikk meg til å tenke på Gooba.no - masse snodig der. Alt fra møbler til leker til virkelig dyre ting. Gooba' date=' tradera, qxl, gibud ..... hur kan man starta ännu en auksjons site när det är så många redan?! Vad är nishen som gör att man borde välja den ena framför den andra? Ännu en god anledning att flytta till Sverige. Vi har BLOCKET och massor med roliga saker.... Jeg savner faktisk en tjeneste som Finn.no ( www.finn.no ) i Sverige' date=' en slik komplett tjeneste - finnes desverre ikke Sverige per dags dato (selv om Blocket selvsagt blir det nærmeste). [/quote'] Håller med dig, finn.no är faktiskt otroligt bra! Det var jo et flott tilbud! Men hadde vel ikke tenkt å legge så "mye" penger i det. Det finnes jo en mindre versjon av kjøleskapet' date=' som tar 24 bokser. Så jeg får kanskje følge litt med inn på Blocket.se Takk for tipset! [/quote'] Hur mycket hade du tänkt lägga på det? Inkl frakt och tull från USA, vad skulle det kosta då? Siter
Stian Lingås Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Vel, hadde vel tenkt rundt 2 lapper inkl. frakt og alt annet som skulle komme i veien Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.