Gert Andreas Barring Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Ser det er blitt populært å dele bilder her, så jeg tenkte jeg kunne dele et bilde jeg tok i Paris Hva synes dere? Siter
Audun Braastad Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Kjempekult!! Ble stilig med karusell og eiffeltårnet i samme bilde Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Kult, liker komposisjonen og fargene veldig godt. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Dæven, rett og slett ett vinnerbilde! RÅBRA! :grin: Har du benyttet "dodge and burn" eller bare konkvertert til mono? Ser noen plasser som kunne vært tonet ut i litt mørkere områder for å skape ennå sterkere kontraster, uten at dette ville påvirket bildet i stor grad da dette i utgangspunktet var et himmelsk bra bilde! Siter
Nicklas Winger Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Vanvittig bra bilde! Eneste jeg vil sette fingeren på er personen som står borte ved salgsboden der. Kan kanskje klones vekk i photoshop? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Dette ble riktig stilig. Ikke enig med deg Nic om at personen burde klones bort... Etter min mening er personen med på helheten av bildet... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Enig med Andreas, synes ikke personen skiller seg ut fra bildet, men fungerer heller som en medspiller. Uten personen ville bildet virket litt øde og forlatt, f.eks slike bilder man forventer seg fra Tsjernobyl. Siter
Nicklas Winger Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Dette ble riktig stilig. Ikke enig med deg Nic om at personen burde klones bort... Etter min mening er personen med på helheten av bildet... Sant nok. Når jeg tenker meg litt om, så bidrar det litt til helheten av bildet. Ser nå at bildet hadde blitt ganske "ensomt", nesten som et gammelt forlatt tivoli (àla det i GTA IV). Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 Tusen takk dere. Ivar; Har ikke brukt dodge and burn på dette bildet. Må si at jeg har lurt på om jeg skulle fjerne personen, men etter tilbakemeldingene lar jeg hun være der Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Hadde vært tøft om du tok bildet "tilbake på mørkerommet" for å føye til litt dodge and burn for å framheve detaljene og sørge for litt bedre kontraster. Da begynner det VIRKELIG å bli supre greier! Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 Drar bort igjen i morgen, så har ikke tid før om en stund. Men var det noen spesielle områder du tenkte på? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Detaljene i bildene som er oppe på taket til karusellen ville jeg gjerne sett litt tydligere. Du kan også framheve tårnet litt mer, samt det mørke/hvite i gardinene som er sentrert i bildet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.