Skrevet 7. juli 2008 16 år Plutselig satte det seg to duer utenfor vinduet, og heldigvis sto jeg med kameraet i hånda! Og så var det tid for fotballkamp! Nok en sjanse for å få testet ut det nye objektivet Regn i tillegg til høy ISO gjorde kvaliteten litt dårlig. ********* ****dommer Noen som klarer å se hvem dette er?
Skrevet 7. juli 2008 16 år Forfatter Hehe, jeg og brodern satt faktisk og snakka om at han var veldig lik Hoseth, men det er ikke han
Skrevet 7. juli 2008 16 år Jeg syns i utgangspunktet at fotball er like interessant som å se på maling som tørker, men bilder av folk som spiller fotball kan være ganske artige. Du har fått med deg mange bra ansiktsuttrykk og bevegelser
Skrevet 7. juli 2008 16 år Tommy Sharif Var det jeg trodde, men tenkte på å svare "En som ikke kan kjøre bil" :whistle:
Skrevet 7. juli 2008 16 år Jeg syns i utgangspunktet at fotball er like interessant som å se på maling som tørker' date=' men bilder av folk som spiller fotball kan være ganske artige. Du har fått med deg mange bra ansiktsuttrykk og bevegelser [/quote']Enig, falt spesielt for dette: Jeg har ikke ord! :grin:
Skrevet 7. juli 2008 16 år Forfatter Hehe, noe av det første man lærer som fotballspiller er at man ikke skal lukke øya når man header :grin: Og her er det tre som mener dem treffer ballen, hehe
Skrevet 8. juli 2008 16 år Flott, Audun. Jeg ser meg selv i bildet av kanari-fansen Hvordan i helvete kom du deg innpå stadion med kamera, eller søkte du om fotoakkreditering? Det har jeg tenkt å gjøre neste hjemmematch!
Skrevet 8. juli 2008 16 år Duebildene var utrolig skarpe og flotte. La du forresten merke til om den duen var ringmerket med en gul liten ring på v. fot? Jeg drev en del med brevduer og utstillingsduer da jeg var tenåring, og den duen så veldig flott ut Mvh Nils
Skrevet 8. juli 2008 16 år Forfatter Flott' date=' Audun. Jeg ser meg selv i bildet av kanari-fansen Hvordan i helvete kom du deg innpå stadion med kamera, eller søkte du om fotoakkreditering? Det har jeg tenkt å gjøre neste hjemmematch! [/quote'] Hvordan jeg kom meg inn med kamera? Jeg kjøpte billett, tok kameraet i hånden, gikk gjennom billettkontrollen, og satte meg på tribunen. Er da ikke verre enn det?
Skrevet 8. juli 2008 16 år Flott' date=' Audun. Jeg ser meg selv i bildet av kanari-fansen Hvordan i helvete kom du deg innpå stadion med kamera, eller søkte du om fotoakkreditering? Det har jeg tenkt å gjøre neste hjemmematch! [/quote'] Hvordan jeg kom meg inn med kamera? Jeg kjøpte billett, tok kameraet i hånden, gikk gjennom billettkontrollen, og satte meg på tribunen. Er da ikke verre enn det? Såpass, ja. Da er det mye strengere på KF tribunen enn på RB...
Skrevet 8. juli 2008 16 år Forfatter Er det ikke lov å ha med kamera på KFL-feltet? :crazy: Hvorfor i alle dager skulle ikke det være lov? Forresten så sjekka de ikke en gang sekken min på søndag, så jeg kunne hatt med et par håndgranater uten at noen hadde visst om det.
Skrevet 8. juli 2008 16 år Er det ikke lov å ha med kamera på KFL-feltet? :crazy:Hvorfor i alle dager skulle ikke det være lov? Forresten så sjekka de ikke en gang sekken min på søndag' date=' så jeg kunne hatt med et par håndgranater uten at noen hadde visst om det. [/quote'] Nei! Der blir man kroppsvisitert og alle sekker, bagger, vesker blir grundig sjekket. Alt som ikke er nødvendig å ha med inn blir konfiskert og man får det tilbake etter kampen...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.