Audun Braastad Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Plutselig satte det seg to duer utenfor vinduet, og heldigvis sto jeg med kameraet i hånda! Og så var det tid for fotballkamp! Nok en sjanse for å få testet ut det nye objektivet Regn i tillegg til høy ISO gjorde kvaliteten litt dårlig. ********* ****dommer Noen som klarer å se hvem dette er? Siter
Nicklas Winger Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Noen som klarer å se hvem dette er? Magne Hoseth? Siter
Audun Braastad Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Hehe, jeg og brodern satt faktisk og snakka om at han var veldig lik Hoseth, men det er ikke han Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Jeg syns i utgangspunktet at fotball er like interessant som å se på maling som tørker, men bilder av folk som spiller fotball kan være ganske artige. Du har fått med deg mange bra ansiktsuttrykk og bevegelser Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Jeg misunner deg det objektivet grenseløst... :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Så drit i iPhonen og den rare stolen du sparer til da :grin: Siter
Michael A B Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Tommy Sharif Var det jeg trodde, men tenkte på å svare "En som ikke kan kjøre bil" :whistle: Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Fine bilder og mange grimaser :grin: Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Dette var jo veldig pent resultat! Der fikk vi valuta for dine penger Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Jeg syns i utgangspunktet at fotball er like interessant som å se på maling som tørker' date=' men bilder av folk som spiller fotball kan være ganske artige. Du har fått med deg mange bra ansiktsuttrykk og bevegelser [/quote']Enig, falt spesielt for dette: Jeg har ikke ord! :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Hehe, noe av det første man lærer som fotballspiller er at man ikke skal lukke øya når man header :grin: Og her er det tre som mener dem treffer ballen, hehe Siter
Lars B. Frostad Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Må si duebildene imponerer, utrolig skarpe - nærmest levende bilder.. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Grattis, Lars B. Frostad, med dagen! Siter
Petter Tandberg Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Flott, Audun. Jeg ser meg selv i bildet av kanari-fansen Hvordan i helvete kom du deg innpå stadion med kamera, eller søkte du om fotoakkreditering? Det har jeg tenkt å gjøre neste hjemmematch! Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Duebildene var utrolig skarpe og flotte. La du forresten merke til om den duen var ringmerket med en gul liten ring på v. fot? Jeg drev en del med brevduer og utstillingsduer da jeg var tenåring, og den duen så veldig flott ut Mvh Nils Siter
Audun Braastad Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 Flott' date=' Audun. Jeg ser meg selv i bildet av kanari-fansen Hvordan i helvete kom du deg innpå stadion med kamera, eller søkte du om fotoakkreditering? Det har jeg tenkt å gjøre neste hjemmematch! [/quote'] Hvordan jeg kom meg inn med kamera? Jeg kjøpte billett, tok kameraet i hånden, gikk gjennom billettkontrollen, og satte meg på tribunen. Er da ikke verre enn det? Siter
Petter Tandberg Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Flott' date=' Audun. Jeg ser meg selv i bildet av kanari-fansen Hvordan i helvete kom du deg innpå stadion med kamera, eller søkte du om fotoakkreditering? Det har jeg tenkt å gjøre neste hjemmematch! [/quote'] Hvordan jeg kom meg inn med kamera? Jeg kjøpte billett, tok kameraet i hånden, gikk gjennom billettkontrollen, og satte meg på tribunen. Er da ikke verre enn det? Såpass, ja. Da er det mye strengere på KF tribunen enn på RB... Siter
Audun Braastad Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 Er det ikke lov å ha med kamera på KFL-feltet? :crazy: Hvorfor i alle dager skulle ikke det være lov? Forresten så sjekka de ikke en gang sekken min på søndag, så jeg kunne hatt med et par håndgranater uten at noen hadde visst om det. Siter
Petter Tandberg Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Er det ikke lov å ha med kamera på KFL-feltet? :crazy:Hvorfor i alle dager skulle ikke det være lov? Forresten så sjekka de ikke en gang sekken min på søndag' date=' så jeg kunne hatt med et par håndgranater uten at noen hadde visst om det. [/quote'] Nei! Der blir man kroppsvisitert og alle sekker, bagger, vesker blir grundig sjekket. Alt som ikke er nødvendig å ha med inn blir konfiskert og man får det tilbake etter kampen... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.