Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

hei, jeg skal snart på ferie så jeg lurte på om det finnes noe program som gjør slik at jeg kan rippe DVDer inn på PCen ?

også om det finnes et program som koverter filmene slik at jeg får dem inn på min Ipod med 30 GB.

Skrevet

Hei! Di kan jo prøve Nero, det er payware men finnes demo, der du kan bruke den i 30 dager eller noe sånt:)

Hvis du har Ipod på 30 GB tror jeg det bare er å laste dem over på vanelig vis, det har jeg lite erfaring med :( men prøv Nero

Skrevet

har nero, men jeg trenger fortsatt et konverterings program siden itunes og Ipod ikke vill ha de vanlige filene. :crazy:

Skrevet

Så vidt meg bekjent kan du høyreklikke på videofila du legger i iTunes og velg "Convert for iPod". ;)

Vi som lever i den luksus og velstand at vi har Mac, kan bruke Handbrake for å rippe DVDer. Gratis, og ganske enkelt genialt med presets for å direkte konvertere til iPods riktige format - og scenemarkørene blir med !..

Kanskje QuickTime Pro kan gjøre jobben? Er lenge siden jeg har brukt det til å konvertere DivX e.l. nå, men det skal gå - om enn ganske treigt.

Skrevet

okæy, da tror jeg det lar seg ordne med handbrake. :) viss ikke så kjøper jeg bare magic DVD ripper, som konverterer og ripper. ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …