Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Etter flere forsøk og svimlende blikk tror jeg at jeg fikk det til. Mener det står Flight som Andreas sa. :grin: Skal innrømme at jeg tviler sterkt på å ha fått det til uten at jeg hadde Andreas forslag i tankene. :D

Skrevet
Det er en fargeblindhetstest fra FMI ;)

Ok...Men er man farge-blind om man ikke tyder dette? (tok en test her i Finland for bare månter siden, og skårte 100% ...)

Skrevet
Det er en fargeblindhetstest fra FMI ;)

Ok...Men er man farge-blind om man ikke tyder dette? (tok en test her i Finland for bare månter siden' date=' og skårte 100% ...) [/quote']

Trur nok Andreas mente det som en spøk. Dette har nemlig ingenting med fargesyn å gjøre! :)

Skrevet

I den siste står det bare FLIGHT. Men denne gangen er det "felt ned" liksom. :)

Skrevet
I den siste står det bare FLIGHT. Men denne gangen er det "felt ned" liksom. :)

Motsatt hær hos meg... teksetn i første eksemper "FLIGHTS" er felt ned i bakgrunnen, mens på den siste stikker "FLIGHT" ut av bakgrunnen..

Freddy

Skrevet

Jeg har aldri hatt noe særlig problemer med å løse/lese slike magic eye-bilder, men det siste flight-bildet var vrient/hadde ubrukelig kontrast. Som å lese fiolett tekst på turkis bakgrunn, om du skjønner.

Har du lagd dem sjøl? Hvordan gjør man det?

Skrevet

man må foukusere BAK bildet og ikke foran.

Man må liksom se en kilometer avgårde, med skjemen foran seg.

Øynene skal være stilt inn på 1 kilometer, mens du ser på noe som er 30 cm unna.

Man må blingse, eller det motsatte, kanskje?

Skrevet

Sliter litt med manuell fokusering her da :crazy: Det er greit, skimter noen bokstaver, men da eg skal fokusere på de, da forsvinner de :crazy:

How the Heck? :confused:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …