Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Hei! Nå har Helge Sakkestad som er medlem her på forumet paintet LN-RRE til Project Opensky Boeing 737-800WL. Det er forøvrig en kjempeflott paint! Bildene er ikke redigerte "Scandinavian 850, cleared for takeoff runway 04L, wind surface calm" Airborne Turning left heading 295 Over København, noen som vet vilken stadion det er i bakgrunnen? Kommentarer settes pris på Siter
Helge Sakkestad Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Takk for bildene!!! Om du bytter view, burde grafikken bli bedere..(Ihvertfall er den det på min PC..) Eller om du bare ikke har grafikken på ultra-high da... Siter
A L Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Da får vel jeg kommetere litt Fine bilder detta! En av de beste SAS pantene jeg har sett Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Bildene er ikke redigerte Jeg beklager' date=' bildene [b']er[/b] redigerte :blush: Noen flere som vil kommentere? :confused: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.