Arild Oldervoll Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Hei! Jeg lurte på hva en trenger for å lage fly (til FS2000). Trenger man noen dyre programmer for å gjøre dette? Hvor kan jeg lære å gjøre dette? Finst det noen bra sider på nettet? Jeg kunne også tenkt meg å vite hvordan en lager landskap visst noen har noe informasjon om dette Siter
Gjest Skrevet 22. november 2001 Skrevet 22. november 2001 Har ikke FS2002PRO enda, men jeg tror det følger med et program som gjør det mulig å lage fly og andre objekter som hus, biler, kontrolltårn, byer, rullebane osv Tror det er programmet som kalles FS Design Studio Det er vist kunn PRO versonen som har dette programmet. Skal vist være bra, og brukervennlig [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Det er finnes en fil som du kan laste ned her, som viser deg steg for steg hvordan lage et fly. Filen ligger under filer/utvikling/fly/FS Design Studio Tutorial [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Filstørrelse 3.297 kB Siter
Arild Oldervoll Skrevet 22. november 2001 Forfatter Skrevet 22. november 2001 Jeg har heller ikke FS2002 PRO, mn det var ikke det jeg spurte om. Jeg er klar over at det følger et slikt program i PRO versjonen. Det jeg spurte om, var vordan man gjør dette i FS2000 , og ikke FS2002 Siter
Arild Oldervoll Skrevet 22. november 2001 Forfatter Skrevet 22. november 2001 Ok, beklager at jeg ble litt sinna på deg i sted. Jeg fulgte no tipset ditt til filer-->utvikling og der tror jeg jeg fant den infoen jeg trengte, også vidre under fly var det mye interressant. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.