Skrevet 6. juli 2008 16 år Dette må være det siste innen lastebil bransjen :grin: Hadde vært gøy og møtt opp til EU kontrollen med denne
Skrevet 7. juli 2008 16 år Hehehe..... påminner mig om den här som jag körde förbi i Durban (Sydafrika).
Skrevet 7. juli 2008 16 år HEhe! morsomt! så ne traktor i Tyrkia som var nesten 5 meter høy, de hadde bygd opp hjulene enormt, husker ikke om det var noe grunn til det eller hva som var grunnen, men de finner jo på mye rart så
Skrevet 7. juli 2008 16 år Man finner jaggu mye rart i utlandet. Tok taxi i Kuala Lumpur for noen år tilbake. Drosjesjåføren dro av gårde på rødt lys, mellom alle bilene som ventet, så jeg spurte hvorfor. "Why, sir? Because the police do it!" Var ganske lettet da jeg kom meg ut av bilen.
Skrevet 8. juli 2008 16 år hehe mye rart ja. Her i Afghanistan er det såkalte "jingletrucks" som er inn. Det er lastebiler som er pyntet og stæsjet op med all slags juggel. Helt utrolig hva de finner på å male/tegne/henge på lastebilene.. Søk på "jingle truck" på google og du vil få deg en god latter
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.