Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Einar Kristiansen:

Hei..Er det noen som vet hva ICAO-koden er for den hemmelige basen i area 57 Nevada??? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

LN-EMK(HEAVY)

WIF-040

Hei.

Area 51 er et kompleks som ligger på Groom Lake området i Nevada. Fins nok ikke ICAO kode for den.

Jan Roar Rød

Skrevet

Hei igjen..Har nå funnet ett kart over Nevada,men,men finner ikke området som heter Groom Lake,Hvor i Navada er dette? Hvilken by ligger nermest Groom Lake [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

LN-EMK(HEAVY)

WIF-040

Skrevet

Jeg har hørt at området som er avsperret rundt Area 51, er på størrelse med Sveits, så dette er svære greier! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

mvh

Villy

Skrevet

jeg husker jeg lastet ned ett Area 51 add-on scenery til fs2000 [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Laget av ren fantasi selvsagt. Var bl.a. en UFO parkert på tarmac.

Når det gjelder beligenhet, så ligger det (angivligt) nord-øst for Nellis AFB. Nærmeste bygd er Rachel, som ligger langs ExtraTerestrial (skrev jeg det rett?) Higway. Bygda Rachel har et UFO motell, og er et mekka for UFO freaks, så å si hele eksistens grunlaget til Rachel avhenger av UFO turisme.

Så dette på en Discovery dokumentar. Personligt tror jeg ikke på grønne menn og UFOèr på Area51. MEN: det faktum at det eksisterer en base i Groom Lake omårdet er bevist, både av russiske spion satelitter, og amerikanere som har fotobeviser. Hva som foregår der skal jeg ikke spekulere i. Men etter hva jeg har hørt ( på Discovery ) skal F-117 ha blitt testet og planlagt på Groom Lake Basen

For mer info om Area51, linker og bilder se her.

[ 20-11-2001: Endret av: Sveinung Helgeland ]

Skrevet

Så et russisk satelittbilde av groom lake en gang.

Når jeg så satt med USAF en gang og studerte kartet fikk jeg meg litt av en overaskelse, jeg så noe som lignet VELDIG på det satelitt bilde.

Jeg prøvde å lande der ,men det gikk dårlig.

Der var det like øde som det det antageligvis er i virkeligheten i dag.

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Einar Kristiansen:

Hjertelig takk for info Sveinung [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Bare hygligt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...