Einar Kristiansen Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Hei..Er det noen som vet hva ICAO-koden er for den hemmelige basen i area 57 Nevada??? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] LN-EMK(HEAVY) WIF-040 Siter
Gjest Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Einar Kristiansen: Hei..Er det noen som vet hva ICAO-koden er for den hemmelige basen i area 57 Nevada??? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] LN-EMK(HEAVY) WIF-040 Hei. Area 51 er et kompleks som ligger på Groom Lake området i Nevada. Fins nok ikke ICAO kode for den. Jan Roar Rød Siter
Einar Kristiansen Skrevet 19. november 2001 Forfatter Skrevet 19. november 2001 Hei igjen..Har nå funnet ett kart over Nevada,men,men finner ikke området som heter Groom Lake,Hvor i Navada er dette? Hvilken by ligger nermest Groom Lake [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] LN-EMK(HEAVY) WIF-040 Siter
Gjest Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Jeg har hørt at området som er avsperret rundt Area 51, er på størrelse med Sveits, så dette er svære greier! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] mvh Villy Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Jeg tror nu ikke du finder nogen base i Area 51 eller Area 51 i det hele taget. For som bekendt siges det jo også at det ikke findes (USA's regering) Siter
SH Skrevet 20. november 2001 Skrevet 20. november 2001 jeg husker jeg lastet ned ett Area 51 add-on scenery til fs2000 [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Laget av ren fantasi selvsagt. Var bl.a. en UFO parkert på tarmac. Når det gjelder beligenhet, så ligger det (angivligt) nord-øst for Nellis AFB. Nærmeste bygd er Rachel, som ligger langs ExtraTerestrial (skrev jeg det rett?) Higway. Bygda Rachel har et UFO motell, og er et mekka for UFO freaks, så å si hele eksistens grunlaget til Rachel avhenger av UFO turisme. Så dette på en Discovery dokumentar. Personligt tror jeg ikke på grønne menn og UFOèr på Area51. MEN: det faktum at det eksisterer en base i Groom Lake omårdet er bevist, både av russiske spion satelitter, og amerikanere som har fotobeviser. Hva som foregår der skal jeg ikke spekulere i. Men etter hva jeg har hørt ( på Discovery ) skal F-117 ha blitt testet og planlagt på Groom Lake Basen For mer info om Area51, linker og bilder se her. [ 20-11-2001: Endret av: Sveinung Helgeland ] Siter
Einar Kristiansen Skrevet 20. november 2001 Forfatter Skrevet 20. november 2001 Hjertelig takk for info Sveinung [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Joakim A. Wesetrud Skrevet 20. november 2001 Skrevet 20. november 2001 Så et russisk satelittbilde av groom lake en gang. Når jeg så satt med USAF en gang og studerte kartet fikk jeg meg litt av en overaskelse, jeg så noe som lignet VELDIG på det satelitt bilde. Jeg prøvde å lande der ,men det gikk dårlig. Der var det like øde som det det antageligvis er i virkeligheten i dag. Siter
SH Skrevet 20. november 2001 Skrevet 20. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Einar Kristiansen: Hjertelig takk for info Sveinung [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Bare hygligt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.