Bjørn J. Jensen Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Var ute en tur og tok noen bilder i går. Mest av Fredriksten festning, men også et annet, litt "kunstnerisk" bilde.. Har kalt det "Walk into the Sunshine" Hvis noen vil komme med litt kritikk må dere gjerne gjøre det, jeg lærer av det Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Dette var nydelig! Stemningsfullt! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Smekkert! For så vidt ingen kritikk men en notis; enkelte forståsegpåere på foto.no mener at symmetri er no-no og at dominerende deler av bildet ikke bør være sentrert, f.eks sola, stier etc... -Men slikt bryr jeg meg crap om! Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 Takker for kommentarer Jeg vet om at sol og stier/veier skal helst ligge på kantene i bildet, men som sagt av en annen over så bryr jeg også meg lite om det.. Uansett var ikke det på sidene så pent, så da valgte jeg å ta bildet på høykant for å heller få med mer oppe og nede.. Kanskje dette bildet er mer riktig, men jeg synes ikke det ble like bra : Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Flott bilde! Du kunne fått ennå mer stemning i det ved å gjøre forgrunnen, gresset og steinene litt "varmere". Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Flotte bilder. Sånne komposisjonsregler kan jeg, men jeg velger nesten aldri å bruke dem. Mye lurere å finne kreative løsninger du syns passer for akkurat det motivet du skal ta bilder av! Syns nå jeg da. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.