Anders furse Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jeg og en kompis skulle spille litt online på Fsx nå ,men det funker dårlig. Vi blir disconecta fra Gamespy når vi logger inn, jeg har Xp og kompisen min har dritt Vista, han blir disconecta 2 sek etter han har logga seg inn. Kan noen fortelle os hva problemet kan være. Siter
Petter Gjesdal Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Hvis det er den "Your account has been logged in from another computer"- tingene så er det lite du kan gjøre. Har samme problemet selv og så vidt jeg har lest har vel egentlig alle det. Siter
Anders furse Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 Jepp det er den feilmeldinga vi får, ingen ting man kan gjøre? :mad: *Saksøker Microsoft Og Gamespy*.. Siter
Petter Gjesdal Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Tror dessverre ikke det, men du har andre måter å spille multiplayer på. Se på VATSIM/IVAO-forumet. Der står det en del om dette. Siter
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 har han som kjører med Vista husket og starte fsx som administrator? Alt av programmer omtrent må startes med admin rettigheter for å funke i Vista,kan jo være verd ett forsøk å prøve Siter
A L Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Vet ikke om denne kilden er 100% pålitlig, men fikk høre at du blir logga av fordi lobbyen er full?! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.