Johan Luiggi Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Hvis noen vil pröve seg pâ litt IVAO sitter jeg pâ ENRY som Tower. De som trenger hjelp med â fly online hjelper jeg gjerne! Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Hei Johan, Er du kun på IVAO og ikke Vatsim Hadde vært morro og ha ATC på ENRY Vatsim Siter
Johan Luiggi Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 Desverre, kommer ann pâ treningen jeg trenger pâ Vatsim. Siter
Daniel Larsen Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Desverre' date=' kommer ann pâ treningen jeg trenger pâ Vatsim. [/quote'] Hei, Johan flott at du sitter litt på IVAO før du starter på VATSIM, det er en veldig god trening, men det er bare å få testen til Vatsim i boks, du finner de fleste svarene på nettet Siter
Johan Luiggi Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Skrevet 5. juli 2008 Foretrekker â trene litt pâ IVAO först, Vatsim test skal jeg pröve meg pâ neste uke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.