Tor Arne Iversen Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Det er en del år siden jeg fløy FS. Har nå kjøpt FS 2002, men flyr foreløpig bare med tastatur. Hva skal jeg kjøpe? Skal det være force feedback eller ikke? Pedaler? Noen anbefalinger? Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Hei på deg! Nå vet ikke jeg hvor mye du fly, men hvis du fly mye og har råd, vil jeg anbefale en joystic...Hvis du er veldig kresen..så vil jeg anbefale en ordentlig yoke, som du får tak i på enkelte steder. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] FS 2002 med tastatur er bare 20% av det det kan bli med ordentlig utstyr. Hvis du skal fly nå og da...så anbefaler jeg bare en joystick...kan få en bra en til ca. 500 kr Siter
Karl R Pettersen Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Som Vegar sier, det spørs hvor hekta du er. Er du totalt gal i simming, bør du absolutt kjøpe yoke og pedaler, det er ett must. Egen throttle kvadrant kan komme senere. Spørs også litt hva du liker å fly. F16? Kjøp joystick. GA-fly? Kjøp GA-Yoke og pedaler. Big Irons? Kjøp Column-yoke og pedaler (*dyrt*). Hvis du 'bare' er sporadisk simmer holder det med en enkel stikke, men helst med 8 veis hat-knapp. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 19. november 2001 Skrevet 19. november 2001 Nu vi snakker om throttle. Er der nogle der ved om man kan få et throttle-stick med to håndtag, altså hvor det er muligt at kontrolere højre og venstre motor seperat? Også gerne noget med stick's for flaps og spoilers etc.? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.