Svale Andre Leren Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Harald Heide Steen døde i går natt etter lang tids sykdom har mange gode minner fra ham, her et hvor han opptrer som Spantax-pilot Siter
Petter Kverneng Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 De store forsvinner en etter en Snart er de bare den nye generasjon "komikere" igjen. Kjempe fyr, stort tap. Siter
Glenn Seljeseth Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Helt enig, en av de aller største, borte vekk Siter
Andrew Thomsen Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Kanskje er dette litt off-topic i kaffekroken tenkte jeg...men det er ikke off-topic uansett hvor man poster. Jeg er selv en fyr som leker mye med ord og begreper på et humoristisk vis. Vokste opp med mye fin humor fra 1963 og opp. For en gangs skyld sitter jeg her og vet ikke hva jeg har tenkt å si. Men det som kommer best til minnet er ikke det mange andre tenker på...slikt som supperådet og ubåtkapteinen. Min store greie er den som omhandlet "Aurlandsdalen". Der presterte nylig omtalte mennesker å snakke "politisk" på et sådant vis at det hørtes plausibelt ut...men det var bare tullball alt sammen. DEN er min favoritt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.