Nicklas Winger Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Lurer på om det er noen her på forumet som driver med php, og kanskje kan anbefale en god bok for en begynner? Siter
Johan Luiggi Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg kunne ogsâ trenge en god begynnerbok for PHP, kan HTML fra för men. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 kan HTML fra för men.HTML har da fint lite med PHP å gjøre...det er to ganske forskjellige ting. Jeg har en 800 siders murstein som heter "Web Database Applications with PHP & MySQL" som jeg brukte i kurset "Teknisk Webdesign" på skolen, ganske kurrant bok om man vil komme inn i PHP og databaser. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 http://www.amazon.com/PHP5-MySQL-Bible-Tim-Converse/dp/0764557467 Ellers er internett en veldig bra bok! Mathias Siter
Nicklas Winger Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Synes internett er en bra bok jeg også, men synes det er bedre å ha en bok ved siden av, så jeg slipper å flippe mellom webleser og editor hele tiden Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.