Sindre Holberg Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Hallo! Jeg har et problem når jeg skal prøve å komme meg på Vatsim for første gang. Har lastet ned nyeste utgaver av fscopilot og fsinn. Har innstalert det og fulgt guiden nøye. Programene er innstalert, men når jeg går inn i FSX så kommer ikke addon menyen opp, og derfor ingen fsinn og Vatsim Hva er galt?? På forhånd takk for hjelpen! Siter
Filip Gundersen Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Skaff deg FS9 og verden vil åpne seg :whistle: Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Filip: Unødvendig teit svar!.. Sindre: For og benytte FSinn i FSX, må du laste ned og installere siste betaer av FSinn og FScopilot. Disse finner du på forumet på www.mcdu.com Spørsmål ang installering etc finner du på Http://wiki.mcdu.com Freddy Siter
Sindre Holberg Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 Har innstalert nyeste utgaver, slått av brannmur og prøvd å få opp fsinn i addon menyen. Men akk nei! Den kommer ikke opp! Hva er feil? Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Hei SIndre, 1. Hvis du sletter FSinn, får du da tilgang til Addons menyen igjen? 2. Har du Level D innstallert? Siter
Sindre Holberg Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 1. Har ingen addons fra før...(har prøvd med et annet program også, men det kom ikke opp i addon menyen da heller...) 2. Niks! Siter
Sindre Holberg Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 Det ordnet seg med ny version med fsuipc! Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Flott vet at de som har Level D ved installasjon flytter fsuipc seg i cfg fila og du får akkurat det problemet du har, hadde noe lignende med fsuipc og FSinn etter installasjon av Level D med forskyvning i cfg fila da fsuipc må ligge etter addons i cfg fila, gjør den ikke det får du problemer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.