Marius Sparby Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 En av de aller største komikere i Norge har desverre gått bort, 68 år gammel. Hvem husker ikke Dynamitt-Harry, Russisk ubåtkaptein og Supperådet, samt en hel masse andre komiske skikkelser. Synd Siter
Lars B. Frostad Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Synes den ene kjente og kjære skuespiller/artist etter den andre, faller som fluer.. trist! En del info bl.a. her: http://www.seher.no/php/art.php?id=509106 Høsten 2007 fikk Harald diagnosen uhelbredelig lungekreft. Da var han nettopp blitt friskmeldt for prostatakreft. Harald Heide-Steen døde natt til torsdag, etter lang tids sykdom. Siter
Audun Braastad Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Satt og så på Karl & co i går, og lo så jeg fikk tårer i øya av Harald Heide Steen Jr. sine replikker. Og det var ikke første gangen jeg gjorde det.. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Triste saker ja :( Ler meg nesten ihjel når jeg ser på U-båt kapteinen som påstår at de er på fisketur i Norge med u-båt! Siter
Magnus F. Meese Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 "Vi kan ikke se den grense under vann!" Dette var veldig trist, Harald Heide Steen Jr. var en av de største komikerne jeg vet om. Siter
Nicklas Winger Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Uff, så utrolig trist! Han er jo en av de største innen nork humor! Jeg er i hvertfall glad vi har noen store igjen Synd de forsvinner Siter
Vegard Mardahl Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Her er en Minnevideo jeg fant til minne for Harald på youtube i dag 6shMNIcABK4 Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Kjedelig å komme hjem fra ferie til denne nyheten ja. Nå er det ikke mange igjen av de virkelig gode komikerne. Wesenlund er faktisk den eneste jeg kommer på.. Er ikke ofte jeg ler like mye som når jeg ser disse filmene: zZsPIAijYfk y4g7nvbS3PM Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Ja, Arve Opsahl, Trond Kirkvaag, Grethe Kausland og Harald Heide Steen jr. alle er de nå borte.. Føyer meg inn i rekken over alle dem som syns dette er veldig trist, og mener også at Norge som kulturnasjon her har lidd et nytt stort tap og derav utvilsomt også blitt enda fattigere etter dette. Siter
Nicklas Winger Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Heldigvis har vi enda igjen fantastiske personligheter som Rolf Wesenlund, Jon Skolmen (Min favoritt, spesielt i alle selskapsreisene), Lystad & Co Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Kirkvaag & Co Jeg håper da virkelig at du har fått med deg at Trond Kirkvaag er død? Siter
Nicklas Winger Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Ja, er klar over det. Skrev feil navn! Sånn kan det gå. Det er jo ikke lenge siden han forsvant heller. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.