Skrevet 2. juli 2008 16 år Det ble veddet om EM-vinneren her på forumet. Skal vi likegodt ta et veddemål om Tour de France? Hvem vinner den gule trøya i årets Tour de France? Innsatsen er 100gr Melkesjokolade fra Freia Fristen for å være med på veddemålet er 4. juli klokken 23:59 Jeg satser på Cadel Evans
Skrevet 2. juli 2008 16 år Forfatter Ser problemet. Men sammtidig så blir det jo litt rart med premie da. Men det finnes enda folk å velge mellom. Menchov, Sastre, Schleck osv
Skrevet 2. juli 2008 16 år Jeg kan ikke lide mælkechokolade... Well, da slipper dere for favoritten til at vinde dette vædemål :grin:
Skrevet 3. juli 2008 16 år HEheh.. Ja, men hvor mange av de hadde du satt en sjokolade på vinner? Det er to favoritter, og de er tatt
Skrevet 3. juli 2008 16 år Uansett var det en annen trâd om hvem vinner TDF sâ du kunne spurt om veddemâl der.
Skrevet 3. juli 2008 16 år Forfatter Da dropper vi veddemålet, tenkte ikke på det i farta, at det kun er 1-2 stykker som er verdt å satse på :whistle: :blush:
Skrevet 3. juli 2008 16 år Det er andre tröyer man kan satse pâ da selv om det kun er 2 pâ de fleste tröyene.
Skrevet 5. juli 2008 16 år Ja, Valverde imponerte der, godt exempel pâ at han kan vinne sammentlagt siden han er jo en allrounder circka.
Skrevet 17. juli 2008 16 år Da kom Ricco's exit: http://www.vg.no/sport/sykkel/tour-de-france-2008/artikkel.php?artid=194253 Jeg har i længere tid syntes at netop Ricco virkede lidt mistænkelig...
Skrevet 23. juli 2008 16 år Tillad mig lige at bringe denne tråd på banen igen. Emnet er trods alt stadig aktuelt. Det er jo nok en af de mest spændende TdF-udgaver i nyere tid! Sastre vandt i dag, men er jo stadig ikke sikker på at beholde den gule trøje helt til Paris. Derudover må jeg sige, at Kurt Asle virkelig har vist hvad han er kababel til! Han kan både vinde flade etaper og køre med på de højeste fjelde i Alperne. Imponerende! Andy Schleck? Han går en lys fremtid i møde! (Undskyld at jeg fokuserer lidt vel mye på CSC, men I guess you know why :whistle: )
Skrevet 24. juli 2008 16 år Hadde Evans som favoritt før start. Men tror ikke han klarer å hente Sastre, blir vell noen forsmedelige sekunder.. Blir uansett en vanvittig spennende tempo på Lørdag. Må bare si ^^ til løypelegger. Årets tour er den mest spennende på år og dag.
Skrevet 25. juli 2008 16 år Flere af rytterne skal køre Danmark Rundt umiddelbart efter Touren. Det bliver ren afslapning for dem
Skrevet 25. juli 2008 16 år Hehe.. ja, Danmark med sine tøffe alpetraseer og stygge utforkjøringer blir nok en tung utfordring....
Skrevet 25. juli 2008 16 år Ja, bortset fra en enkelt stigning på 12%. (Den var Kurt Asle først over sidste år)
Skrevet 27. juli 2008 16 år Det er nok Kiddesvej i Vejle, og det skal lige understreges at den ikke er på 21% hele vejen. Gennemsnitligt er den på 12,3%. Men efter hvad jeg kan se skal de køre ned ad den i år. Måske tager jeg fejl... http://www.climbs.dk/kiddesvej.htm
Skrevet 27. juli 2008 16 år hehe, det blir jo bra for Husovd, som riktignok er verdens beste på spurt i slak oppoverbakke:D Thor Hushovd
Skrevet 27. juli 2008 16 år Jeg tror Hushovd kommer til â vinne i dag! Var pâ Champsen i fjor, rett ved siden av mâl og sâ han komme pâ andre plass rett bak han forbannade italieneren. I dag skal han nok vinne!
Skrevet 27. juli 2008 16 år Man kunne have ønsket sig en tættere afgørelse i dag. Quick Step var ret suveræne, men en flot sejr til Steegmans var det da.
Skrevet 27. juli 2008 16 år Med hensyn til den der bakke i Vejle, så kommer De fra nord, så det er op af bakken. 45 meter stigning på 365 meter.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.