Nicklas Winger Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Noen som har sett denne? Har akkurat sett den ferdig på dvd.. Må si jeg likte den første bedre! Selv om denne hadde en del komiske innslag den også. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Selv har jeg ikke sett etterkommeren, men synes ikke den første var spessielt bra. Noe måtte undertegnede le av, men for en som ikke har spessielt mye tilovers for fotball så ble "målet" tamt og dette preget seg igjennom hele filmen. Blir vel å se toeren om ikke lenge, gutta der i felten må bli farlig. Siter
Johan Luiggi Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 2 handler jo knapt om fotball, men mâ si at jeg begynte â le som pokker nâr de ble vekket av en viss fyr(se filmen jeg sier det ikke med mindre det er stor pâgang). Visste ikke at den hadde kommet ut pâ DVD? Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 "2-ern" er helt klart best etter min mening Har sett begge mange ganger og de er fortsatt like bra enda Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Helt OK film på en middels søndag. Synest verken 1 eller 2 var noe særlig mer en middels familieundeholdning, men dog, ikke helt bortkastet tid. Noen morsomme poeng finner man i nr 2, og jeg flirer enda litt av replikken "this is not a drill". Det var min mening :-) Siter
Nicklas Winger Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 2 handler jo knapt om fotball' date=' men mâ si at jeg begynte â le som pokker nâr de ble vekket av en viss fyr(se filmen jeg sier det ikke med mindre det er stor pâgang). Visste ikke at den hadde kommet ut pâ DVD? [/quote'] Den har release i dag Siter
Audun Braastad Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 2-ern synes jeg var morsommere enn 1-ern. Men 1-ern handlet jo mer om fotball, så jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvem av de jeg liker best Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Argh' date=' og det midt mens jeg er i Paris! [/quote'] Godt du bare har halveis igjen da Johan! :grin: Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Synes begge er sånn ganske morsomme. Toern har en del morsomme ting, men de drar det litt for langt noen ganger. Min mening. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Så den første på kino faktisk, og har aldri vært mer flau over å være fra Østfold "Mot i Brøstet"-humoren i den første filmen er ikke helt min type humor, og ergo har jeg ikke tatt meg bryet med å se den andre enda...og tviler på at jeg gjør det før den kommer på tv. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Jeg er typen som ler av Mot i brøstet, Karl og Co, og den slags type humor (ler av det meste egentlig), og holdt på å dø når jeg så LFB 2 på kino. Altså, det er jo en ræva film, den er virkelig ikke en bra film, men jeg tror pokker ikke jeg har ledd så mye på årevis (see my point? )! :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Hehe, samme med meg, Magnus. Særlig første kvarteret lo jeg VELDIG mye Siter
Lars Hassel Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Jæ personlig diggæ filmen. Mye grunnet at jeg diggær humoren:D et par replikker døm tette freksta folkæ kom med som dem kunne spart seg får, sånn om oss særpingær! Men jeg koste meg igjennom begge filmene! Mvh Lars Petter Hassel Stolt særping Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.