Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg ikke sett etterkommeren, men synes ikke den første var spessielt bra. Noe måtte undertegnede le av, men for en som ikke har spessielt mye tilovers for fotball så ble "målet" tamt og dette preget seg igjennom hele filmen.

Blir vel å se toeren om ikke lenge, gutta der i felten må bli farlig.

Skrevet

2 handler jo knapt om fotball, men mâ si at jeg begynte â le som pokker nâr de ble vekket av en viss fyr(se filmen jeg sier det ikke med mindre det er stor pâgang). Visste ikke at den hadde kommet ut pâ DVD?

Skrevet

Helt OK film på en middels søndag. Synest verken 1 eller 2 var noe særlig mer en middels familieundeholdning, men dog, ikke helt bortkastet tid. Noen morsomme poeng finner man i nr 2, og jeg flirer enda litt av replikken "this is not a drill".

Det var min mening :-)

Skrevet
2 handler jo knapt om fotball' date=' men mâ si at jeg begynte â le som pokker nâr de ble vekket av en viss fyr(se filmen jeg sier det ikke med mindre det er stor pâgang). Visste ikke at den hadde kommet ut pâ DVD? [/quote']

Den har release i dag :)

Skrevet

Så den første på kino faktisk, og har aldri vært mer flau over å være fra Østfold :P

"Mot i Brøstet"-humoren i den første filmen er ikke helt min type humor, og ergo har jeg ikke tatt meg bryet med å se den andre enda...og tviler på at jeg gjør det før den kommer på tv.

Skrevet

Jeg er typen som ler av Mot i brøstet, Karl og Co, og den slags type humor (ler av det meste egentlig), og holdt på å dø når jeg så LFB 2 på kino. Altså, det er jo en ræva film, den er virkelig ikke en bra film, men jeg tror pokker ikke jeg har ledd så mye på årevis (see my point? :) )! :grin:

Skrevet

Jæ personlig diggæ filmen. Mye grunnet at jeg diggær humoren:D

et par replikker døm tette freksta folkæ kom med som dem kunne spart seg får, sånn

om oss særpingær!

Men jeg koste meg igjennom begge filmene!

Mvh Lars Petter Hassel

Stolt særping

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...