Daniel Eik Bruserud Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 I morra, 2. Juli oppdaterer Sony PS3 Firmwaren (2.40). Vet ikke så veldig mye om oppdateringa, men det skal bl.a bli trofestøtte Mer om oppdateringa her: http://blog.us.playstation.com/2008/06/17/firmware-v236-coming-soon-v240-to-include-trophies-in-game-xmb/ Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Der kan du få en walkthrough av hva som kommer i oppdateringen. Siter
Nicklas Winger Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Det blir blant annet in-game støtte for bruk av XMB! Det er noe som skal bli fantastisk Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Støtter deg der! Var det ikke også en mulighet for å spille egne sanger i stede for de orginale soundtracksa på spillet? Siter
Nicklas Winger Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Det stemmer. De kan spilles av gjennom en mediespiller du har tilgang på igjennom xmb Siter
Nicklas Winger Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Kom til å tenke på muligheten å streame musikk via TVersity.. hm.. Siter
Nicklas Winger Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Tversity er en media server som gjør at du kan se filmer, bilder o.l trådløst fra en pc til ps3'en Genialt Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Går det ann å bruke det uten den nye oppdateringa? Siter
Nicklas Winger Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Jada Fungerer helt fint det =) Ligger en guide her , men linken fungerer ikke akkurat nå ser jeg. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Takk, da skal jeg prøve det Siter
Nicklas Winger Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Akkurat nå sitter jeg og koser meg med alle sesongene av Mythbusters :grin: Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Nå MÅ jeg prøve det :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Trenger vel strengt tatt ingen guide for å få Tversity til å funke? Det er faktisk såre enkelt, last ned Tversity her, installer det på pcen din og pass på at "MediaServer.exe" (ligger i mappa som Tversity ble installert i) får tillatelse til å "slippe igjennom" firewallen din. Nå er det bare å starte opp Tversity og legge til de mappene du ønsker å få tilgang til fra PS3en din. Så starter du PS3en, hvis media serveren ikke dukker opp med en gang velger du "search for media servers", når den finner media serveren er det bare å sette i gang, da skal du ha tilgang til de mappene du la til i Tversity. Siter
Nicklas Winger Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Fredrik: Den tar for seg en del ting som optimal oppløsning på bildet ifh. hastighet på linje o.l. Så, den kan være grei å lese. Den er bare på noen få punkter, og tar også for seg installering av et par kodeks. Edit: Kan også meddele at oppdatering 2.40 er klar. Maskinen min installerte den automatisk. Plutselig fikk jeg opp XMB midt i filmen her Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Yess! Men ligger MediaServer.exe på pc fra før eller må jeg laste den ned? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Det er ei fil som installeres sammen med Tversity, og havner i TVersity\\Media Server. Siter
Geir Teigo Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Tversity er en media server som gjør at du kan se filmer' date=' bilder o.l trådløst fra en pc til ps3'en Genialt [/quote'] Dette har jeg gjort i snart et år allerede. Dette er ingen ny funksjon, men kan håpe på at den blir litt hurtigere etterhvert. Nå blir det f.eks. et litt for langt mellomrom når du skipper en sang som streames. Kan bli bedre utvalg i videoformater som kan streames også.... men nytt er det ikke. Siter
Nicklas Winger Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Dette har jeg gjort i snart et år allerede. Dette er ingen ny funksjon, men kan håpe på at den blir litt hurtigere etterhvert.Nå blir det f.eks. et litt for langt mellomrom når du skipper en sang som streames. Kan bli bedre utvalg i videoformater som kan streames også.... men nytt er det ikke. Nei, det er ingen ny funskjon. Media server har vært oppe lenge det. Men, ikke alle ps3-brukere (eller xbox 360 for den saks skyld) som kjenner til hvordan man setter opp en. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 Er det noen som vet hvilke spill jeg kan bruke egen musikk på? Funker ikke på CoD4 fant jeg ut :mad: Siter
Nicklas Winger Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Tror det skal ligge en liste på web'en til sony eller ps3. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 Ok. Vet at det ikke fungerer på GTA, CoD4 og GT5P. Da funker det sikkert ikke på gammlere spill Siter
Geir Teigo Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Og nå blir det ikke noen oppdatering alikevel. Alt var visst ikke som det skulle... http://www.gamer.no/artikler/ps3-oppdatering_trekkes/53561?pid=2 Siter
Nicklas Winger Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Så, det forklarer hvorfor jeg plutselig ikke fikk det til lenger Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 Det var synd. Men det kommer tilbake Siter
Nicklas Winger Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Ja, og godt er det =) Har ventet lenge på å kunne bruke menyen mens jeg spiller. Jeg skulle egentlig ønske det gikk an å minimere spillet i et vindu, slik man kan på en pc Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.