A L Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Kunne noen tenke seg og lage en guide til hvordan du lærer deg og bruke IVAO VAFS osv?, skjønner ikke noe av oplegget Siter
Andreas Lygre Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Kunne noen tenke seg og lage en guide til hvordan du lærer deg og bruke IAVO VAFS osv?, skjønner ikke noe av oplegget "IAVO", mener du IVAO? hadde jeg fortsatt vert med i Virtual norwegian så hadde jeg sikkert kunne lage noe.. Siter
Andreas Lygre Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Ok, som sagt så vet jeg ikke så mye om VAFS, men som NO-MC så kjenner jeg IVAO ganske godt. Så jeg kan alltids lage noe om IVAO. Men da må jeg vite litt mer presist hva du vil ha guide om? Siter
A L Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Ja, nei jeg kan jo melde meg inn i andre flysselskaper, men mer om hvordan man går fram for og få alt til å virke... fra instalasjon av programmer til hvordan å få ting til å virke ? Siter
Andreas Lygre Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 ok, det skal jeg nok greie! Er nok ikke ferdig i dag.. men skal jobbe så fort som mulig. Siter
Andreas Lygre Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Ikke noe problem Var på vei til å begynne på en uansett til IVAO Norge sin nettside. Siter
Andreas Lygre Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 btw. til alle som har hatt IVAO konto, og som har vert inaktive en stund, men vil bli med igjen. send en epost til meg, no-mc@ivao.aero, så skal jeg åpne den gamle istedenfor at du lager en ny. Siter
Andreas Lygre Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Da er guiden for IVAO ferdig! Starte som flygeleder Starte som pilot Noe som er uklart eller ikkje kommer fram, så gi en lyd. Siter
A L Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Skrevet 4. juli 2008 Veldig bra! :) Jeg fåkke lest og rpøvd det nå...er på ferie, men tilbake om noen uker og da er det rett hjem og leste TUSEN TAKK! (Du burde få lagt den ut i filbibloteket også, hvis noen andre trenger hjelp ) Siter
Andreas Lygre Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Skal se om jeg ikke får gjort det ja Har det litt travelt for øyeblikket, men skal se hva vi får til EDIT: Den kommer også på IVAO Norge Sin hjemmeside. Den får en gigant oppdatering i løpet av juli, så følg med Siter
Andreas Lygre Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Bra du likte det! De er snart ute på IVAO Norge sine nettsider. Oppdateringene av sidene er begynt! Siter
Andreas Lygre Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Vil bare gjøre oppmerksom på at Filene som ligger her, vil slutte å være tilgjengelig om noen dager. De kommer istedenfor til å ligge i filbiblioteket til FS.no Siter
Andreas Lygre Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Da er guiden å finne i filbiblioteket til FS.no Trykk her for å komme dit. Linkene tidligere i diskusjonen vil nå ikke lengre fungere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.