Johan Luiggi Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Jeg tror nok Valverde eller Hincapie vinner den gule tröya i âr, men Cunego hvis han er med kan nok overraske! Nâr et gjelder den grönne tröya tror jeg McEwen vinner den selv om jeg hâper Hushovd vinner den! Klatretröya gâr udiskuterbart til Rasmussen Ungdomströya skal jeg ikke si noe om. Hva tror dere? Siter
Magnus Eliassen Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Herregud du følger med må jeg si :whistle: Rasmussen er ikke med i år siden han ble kasta ut av touren i fjor. Når det gjelder favoritten til den grønne trøye så er jeg ganske sikker på at Husovd tar denne. McEwen har et lag som kun kjemper for Evans og som ikke er spesielt villig til å hjelpe McEwen til å vinne spurter. Så hvis McEwen vinner ville det vært en kjempeprestasjon, men jeg tviler på at han har noe sjangs. Pluss at McEwen har vist at han ikke er i sitt livs form akkurat (Giro di Italia) Den gule trøya er det vel Evans som er soleklar favoritt til å vinne, ellers er Valverde og Menchov outsidere. Siter
Audun Braastad Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Får bare håpe at Hushovd kommer seg raskt etter den lille sykdommen han har da. Siter
Petter Tandberg Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Får håpe Thor blir frisk, ja! Tror han kan ha en rimelig stor sjanse på den grønne trøya! Siter
Johan Luiggi Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 â ja glemte at rasmussen ikke er med. Men hadde Contador vaert med sâ hadde han vaert en klar sammenlagtfavoritt men nâ fâr jo ikke Astana vaere med. EDIT: angâende fölger med, jeg spiller Pro Cycling Manager i skrivende stund pâ multiplayer, litt sykkelavhenging men :whistle:. Siter
Johan Clausen Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Og så lige 2 års karantæne til Rasmussen. De fleste gætter på, at den gælder fra 25. juli sidste år. Altså 2 år uten Rasmussen i TDF. Siter
K J Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Så har vi jo Nicki Sørensen! :grin: Men hvem vinder TDF? Eksperterne siger Evans eller Valverde, så det er også mit gæt Siter
Johan Luiggi Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Jeg mâ nok bestemme meg for Valverde, selv om han har vaert uheldig de siste âr(tidlige brudd pâ grunn av skader) sâ har jeg tro pâ han i âr. Jeg hâper ogsâ virkelig at Team High Road vinner lag sammenlagt! Siter
Magnus Eliassen Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Team High Road er ikke med i TDF 2008... Siter
Espen Otterstad Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Flere som må følge med her nå. Team High Road er nå Team Columbia, og de er med i TdF 2008. Siter
Johan Luiggi Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 Först er det T-Mobile til Team High Road og sâ er det Team Columbia! Det er for mange teamnavn skifter til â fölge med! Ogsâ har jeg ikke fulgt med siden Desember. Men hvis noen her har Pro Cycling Manager 2008 sâ er de velkommene til â game litt multiplayer pâ Track! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.