Eirik - C Varvik Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Noen her som har dette spillet enten til xbox eller ps3 og har lyst til å anbefale dette? Tenker på å kjøpe det, da det ikke finns noen bf2 servere igjen på xbox live å spille online på. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Er det ikke en demo ute da? Er ihvertfall det på PSN, prøvde den i går, virket ganske kurrant, men ikke noe jeg personlig ville brukt penger på. Siter
Nicklas Winger Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Knallspill! Har det på ps3, og koser meg når jeg spiller! Lyden er helt rått på det! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Skrevet 29. juni 2008 Er det ikke en demo ute da? Er ihvertfall det på PSN' date=' prøvde den i går, virket ganske kurrant, men ikke noe jeg personlig ville brukt penger på. [/quote'] Ja, men jeg er fan av battelfield serien til å spille online med, rett og slett fordi det er moro Skal ta å stikke å kjøpe dette imårra, er ikke så mye penger det er snakk om uansett så. Blir nok noen timer underholdning i stua fremover Ser jo dritbra ut at man kan ødelegge alt, sett en video hvor busker o.l blir ødelagt av skudd Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Er du fan vil jeg tro du blir fornøyd. Feelingen var mye den samme som i de tidligere spillene, og lyden er som Nicklas påpeker meget bra. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Skrevet 30. juni 2008 Ja, har nå vært å kjøpt det. Skal fyre det opp senere men skal vaske bilen nå så Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Får jeg lov å ytre en mening om dette på tvers av deres? :grin: Syns ikke dette var så grusomt kanon igrunn. FPS på konsoll er generelt også litt skivebom for min del. Det kule var jo fysikken (jippii!!) Ellers ble jeg ikke tent og sulten på mer Bad Company. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.