Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hundrevis av timer foran skjermen med FS2000 og begynte med X-PLANE for noen uker siden. Det var da det gikk opp for meg hvor dårlig FS2000 egentlig er. Greit nok at landskapet er en en god del bedre i FS2000, men der stopper det også. Det slo meg hvor virkelighetstro X-PLANE er. Det kan egentlig ikke sammenlignes. I X-PLANE får man virkelig følelsen av å fly. Jeg hadde nesten følelsen av at jeg lettet fra stolen. Noe av årsaken ligger sikkert i grafikkmotoren som gjør sitt til at FS2000 aldri får den rette flyten. I X-PLANE går det så utrolig silkemykt samme hvor mange fly og annet dynamic scenery som skal behandles. Dessuten har X-PLANE en del ting som ikke FS2000 har som f.eks. kondensstriper, røyk fra motor, vann fra rullebane som virvler opp fra hjulene og fra jetstrømmen fra motorene, bare for å neven noe.

Kunne tenkt meg andres synspunkter på dette. Jeg har ikke fått FS2002 ennå men vet at den skal være mye bedre enn sin forgjenger. Hvordan er den sammenlignet med X-PLANE?

Ha en god helg.....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...