Skrevet 28. juni 2008 16 år Hei og hopp ! Da er det klart for et nytt fs-treff. Datoen er ikke satt på grunn av at de som vil delta skal få en noenlunde rett plassering. Stedet blir som vanlig Peppes Pizza ved solsiden. Send meg en PM hvis du trenger veibeskrivelse Håper at dere kan ta en dato litt sent på sommerferien. Kom med innspill
Skrevet 28. juni 2008 16 år Går egentlig fint nårsomhelst for meg' date=' etter jobb [/quote'] Samma her^^ Blir nok med denne gangen ja =)
Skrevet 29. juni 2008 16 år Er i Trondheim den tiden RBK skal spille mot Stabæk og Molde. I midten på August om jeg ikke tar feil ;P
Skrevet 29. juni 2008 16 år Forfatter Om du kunne gitt meg en eksakt tidsramme du er i ``Trønderhovedstaden´´ så hadde jeg kunne ha lagt opp det sånn at du også kan bli med
Skrevet 29. juni 2008 16 år Hmm. ja, men jeg vet ikke helt om jeg rekker det uansett, har en god del å gjøre
Skrevet 29. juni 2008 16 år Et nytt treff høres bra ut. Drar på ferie 5.juli og kommer hjem igjen den 10.aug. Tidspunksmessig passer det best etter arbeidstid.
Skrevet 2. juli 2008 16 år Passer egentlig når som helst for meg, men vi trenger vel ikke vente så alt for lenge? :eek: Om enn uke eller to hadde vært kult
Skrevet 2. juli 2008 16 år Forfatter Hva med 14 August da? Passer ganske dårlig, har bursdag da så... Noen som protesterer på 16. august ?
Skrevet 3. juli 2008 16 år Så lenge det ikke er en tirsdag =). Og jeg har ingenting mot å vente til f.eks 16 Aug.
Skrevet 3. juli 2008 16 år Vet ikke hvor mange det er som reiser bort på ferie her, men kan jo være greit å legge treffet til etter den verste ferieutfarten. Synes 16.aug høres bra ut.
Skrevet 3. juli 2008 16 år Blir det så sent som 16 aug, må da dessverre melle avbud, med tanke på skolegang som ikke ligger i Trøndelag.
Skrevet 3. juli 2008 16 år Forfatter Da blir det slik at hvis ingen protesterer noe på 16 august innen fredag kveld så blir datoen satt
Skrevet 3. juli 2008 16 år Hmm, 6-10. aug., hadde vært perfekt her, men det er jo tvilsomt at jeg kommer uansett! ;D
Skrevet 16. juli 2008 16 år Forfatter Nå blir det kanskje skifting av dato igjen pga. feilplassering. Ny dato på bordet, 12. aug. noen som har noe i mot den? synes selv når jeg tenkte meg om så var 16. er litt for nære skolestart men til dere som vil være med 12. send meg en PM på det. Helst med mobilnr. men ingen tvang på det Hjertelig velkommen alle sanmmen
Skrevet 20. juli 2008 16 år Forfatter Påmeldte: Aleksander Sletvold -Blir med Filip gundersen -Blir med Kim Vanvik -Kanskje Åge Storli Berg -Kanskje Marius Helstad -Blir med Stikker på ferie jeg nå, men Bare å melde seg på... Fortsatt, ha en god sommer alle sammen
Skrevet 2. august 2008 16 år Forfatter Hei. Dessverre blir treffet avlyst 12 aug. pga. få påmeldte, men jeg kommer til å arrangere et nytt treff på høsten og håper at det blir flere da. Ha en riktig god sommer Widerøe og en fin skolestart !
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.