Skrevet 28. juni 2008 16 år Fant denne videoen og det tar skikkelig av etterhvert:o Her går det unna!
Skrevet 28. juni 2008 16 år Hvorfor måtte egentlig TV-crewet følge etter dama da hun forsøkte å gå sin vei?
Skrevet 28. juni 2008 16 år Makan. Jeg aner ikke hva denne saken går ut på, men de må jo ha gjort noe for å ha provosert henne. Har ingen sympati for de bak kamera, ei heller for dama eller mannen som blir pågrepet.. Sistnevnte går jo på uten forvarsel i rent angrep. For en gangs skyld GODT å se amerikansk politi gjøre jobben sin.
Skrevet 28. juni 2008 16 år Så vidt jeg har kunnet tolket, har denne TV-kanalen avslørt et par som har drevet med storslått (eiendoms?)svindel, og er i et berørt nabolag for å gjøre et intervju med en fornærmet i saken. Kvinnen som kommer, og senere også mannen som slår, er de som har blitt avslørt som svindlere, og de liker tydeligvis heller dårlig at TV-kanalen skal lage mer blest rundt svindel-saken!
Skrevet 28. juni 2008 16 år Forfatter Ja det stemmer, jeg så en video der den saken kom på nyhetene og der kom alt fram
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.