Audun Braastad Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Vurderer å selge dette objektivet, og lurer på om det er interesse for objektivet her på forumet? Her er litt fakta om objektivet hos Fotovideo Objektivet har ingen skader eller synlige feil/merker, verken inni eller utenpå. Like godt som nytt Det er veldig skarpt, og spesielt ved 170-350 mm. Har fått veldig mange vellykkede bilder med dette objektivet, blant annet alle bildene av fly i lufta i denne bildeserien Kjeller 2008 Og alle fotballbildene her Flickr.com Dette bildet viser hvor skarpt objektivet er. Veldig lett å få det enda skarpere ved å behandle det på pc-en også. Hva ville folk betalt for dette objektivet? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har hatt samme objektiv liggende i ett skap her i 2år og fikk bud på 3500,- Siter
Audun Braastad Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Hmm.. Det er jo under halve prisen, og objektivet er godt som nytt, så jeg må nok ha mer for det. Selger det jo fordi jeg skal oppgradere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.