Andreas Grindvoll Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 [color:#990000]TRONDHEIM (Jungeltelegrafen): Dette er din mulighet til å teste ut multi-monitor i flightsim uten å betale et kvekk for det!!! - eventuelt kan du jo selge de videre og kjøpe noe fint for pengene[/color] Grunn: Jeg flytter og gidder ikke ta med meg et par skjermer jeg fikk gratis fra skolen da de byttet ut CRT med LCD. Skjermene: IBM E94 (6634-T0N) 19.0-inch White CRT Monitor (18.0-inch viewable ) TCO99 Hansol 710 17-tommer Deal: Fåes gratis mot at de hentes i kveld fredag eller i morgen lørdag 28. juni. Strømledning må du evt skaffe selv! Søndag kastes skjiten Send meg en email (skal stå i profilen) eller en PM! Førstemann til mølla. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Skrevet 29. juni 2008 Foreløpig er ingen av CRT'ene gitt bort. Har i tillegg bestemt meg for å kvitte meg med alle tre; så nå er det to IBM E94 19" og en Hansol 710 17". Disse kvitter jeg meg med mandag morgen. De vil da være å få tak i på Heggstadmoen gjenvinningsstasjon Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.