Mads Hjemmen Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 EY! Har du kjøpt deg båt? Hva er "specsa" a? Siter
Sindre Hansen Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Gratulerer så mye Geir.. Det ble Viksund ? Siter
Nicklas Winger Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Herlig! Båtlivet er flott Slenger ut båten min her og, bare for å få opp sommerfølelsen litt her på jobb Bildet er fra i fjor, men gleder meg allerede til å koble til ipoden, dunke throttle fremover og nyte livet på sjøen! Husk sjøvett folkens, og god sommer Siter
Geir Teigo Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Det er en Wiking 28 AC. Båten ligger på Halhjem utenfor bergen og vi skal over å hente den 23. juli. Blir ferie rundt kysten hjem igjen til Oslo. Gleder oss stort!! Har ikke noe bra bilde av hele min båt, men her er et illustrasjonsbilde fra en annen annonse på finn.no. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Grattis Geir! Herlig cockpit det der! Skulle gjerne hatt noe lignende Siter
A L Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Ja det skal bli fint og reise til karmøy i neste uke og slenge ut ribben. har kjøpt meg et nytt annlegg som jeg har tenkt og koble opp :D og kjøre bånn gass utover og kjenne sjøspruten i ansiktet:p! Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Holdt nesten på å gå glipp av denne cockpit nyheten. :blush: Gratulerer så mye Geir med nydelig fartøy. Nå gjenstår bare bare fire striper med square-heads. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer så mye med ny båt Geir! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Grattis grattis! Tenker du ser frem til 23. Juli ja, morro og ha noe å glede seg til ha! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.