Gå til innhold

Call of Duty: World at War Debut trailer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lå så langt tilbake i leksa at jeg lagde en ny. Dessuten heter den ikke CoD5. Så da tok jeg meg den friheten å lage en ny post. :) Personelig liker jeg konvensjonell krigføring i fps.

Skrevet

Kan du kjøre Call of Duty 4, så kan du kjøre denne. Skal bli laget på samme engine som CoD4. Stort sett det samme bortsett fra at denne gang er det ikke Infinity Ward som skal lage spillet men Treyarch. Samme som lagde CoD3 for konsoll.

Skrevet

Nej, jeg kan IKKE køre COD4 :) Ikke smooth i hvert fald.

Mit setup, som vist efterhånden er forældet:

AMD Athlon 64 3000+

nVidia GeForce 6600GT 128 MB

1 GB DDR RAM

120 GB HD

Skrevet

Da kan du spille igjennom alle de andre andre verdenskrigsspillene på markedet (Call of Duty-serien, Medal of Honor-serien, Brothers in Arms-serien og Commandos-serien er et greit sted å begynne) og før World at War kommer på markedet så er du lei alt som heter andre verdenskrig ;)

Skrevet

Det har vel tidligere bare vært laget 1 spill med Pacific Theater, Medal of Honor Pacific Assualt. Så det passer bra med en CoD og Stillehavet, men det er Russere med her og da. :)

Skrevet

Det har du rett i, men jeg (og tydeligvis en god del andre med meg) syns dette er et stort skritt tilbake i forhold til Call of Duty 4 som endelig klarte å dra seg ut av den andre verdenskrig. Jeg tørr også å vedde på at dette blir nok et korstog mot grusomme nazister og skumle japanere som alle fortjener å dø, og ikke et spill som ser konflikten fra begge sider...

Skrevet

Det som hadde vært tøft var og kjøre en stil alla Microsoft Combat Flightsim 2. Hvor du velger side, Japan eller USA, og starter en lang campaign i singelplayer delen. Og så da det vanlige i Multiplayer delen. :)

Så også at det skulle være mulig å spille 4 stk. sammen i coop.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...