Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei.

Har lyst til og dele en fantastisk bilhistorie med dere som har interesse. I dag har jeg hvert sammen med Porsche fabrikken og testet alle modeller i sortimentet, mye bra, men det som nesten imponerte meg mest var denne Cayenne 4 hjulstrekker med ekstreme egenskaper i terreng som på bane. Kjørte denne i skogen, på en bane som inkluderte 45 grader upp hill og down hill, denne 4 hjuls trekkeren imponerte noe enormt med aktiv elektronikk og avanserte gearkasser, helt rå i terrenget(Landrover phu...) og det på vanlig dekk, dvs lavprofil dekk! rett etter var det ut på bane og jeg holdt følge med en carrera i denne svære kassa! Nå var det riktignok enorme ytelser (550hk) men alike vell!

Noen her som har testet denne?

Ikke for det at det ikke er coolt og kjøre powercars på bane, men den svære greia tokk kaka synes jeg..he he.

Ellers så fikk jeg testet alle Cayman og Boxter samt 911 serien. Også den nye GT2 og GT3, det kan gå fort!! sjekk her.... Yeah! rocken roll må ha lyd...

Men skal dere vurdere famile racer....hmmm....cayenne....:-)

Tokk litt bilder, de finner du Her er bilder for de som er interesserte.

Om du liker Porsche da . :-)

Skrevet

Håhå! Det skal sies at du er en heldig jævel, ikke alle som får være med på noe sånnt. Er du som kjører på den GT2 videoen? Eller er du bare pax? Har hvertfall ikke noe å utsette på ferdighetene til sjåføren, han hadde god dreis på sladdene.

Skrevet
Hei.

Noen her som har testet denne?

Jeg, for vi har en :) Kan skrive under på at den sparker meget godt ifra! Og lyden.. ja, den er i en klasse for seg! Kjøreegenskapene er utrolige til å være en såapss stor og tung bil. Men, igjen, det er noe man forventer av en Porsche i den prisklassen.

Skrevet

Har er lignende historie selv, bortsett fra at det var en racing helg med gokart, Audi R8, Lamborghini Gallardo, Ferrari F430 og Porche GT3. Siden jeg ikke hadde förerkort fikk jeg sitte pâ en tur i ferrarien og derretter en tur i en Porche Cup bil med pilot som deltar i Porche Cup. De som var over 18 og hadde förerkortet med seg var sâ heldige at de fikk kjöre bilene! Har noen bilder hvis dere vil se.

Skrevet

Niclas. Yes, det er en digg bil.....testa hill park funksjonen, dvs klatre opp 45 grader og slippe gassen mitt i veggen, bang, der står du! uten brakes etc...helt fantastisk kasse....og yes, jeg har kjørt mye bil, kjører vell en ca 60-100K km i året, har gjort det i mange år, har kjørt rally etc, så æ kan no stille opp bila ja.... ble faktisk kåret til Best Driving Style i går, kjørte et lap et sek raskere en Porshe mannen...he he..men det var en trangere bane med ekstremt med kurver, dvs, du skal være foroverlent, ekstremt agresiv, super speed mot curve, max brake og 100% power out....men det er faktisk ganske stor forskjell på handlingen på Caymann, 911 og Boxter modellene, noen har midstilte motorer, 4 hjuls drift etc...og ikke minst power.... men det er vell ikke det råeste jeg har kjørt, men close på..... hei så lenge

Skrevet

Du kører kanskje selv Porsche, siden du fik lov at være med til World Roadshow'et? Lyder i hvert fald til at være tøft :)

Skrevet

Nope , jeg kjører ikke Porsche, men ble invitert...kansje de ønsker at jeg skal gjøre det? hi hi...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …