Stian Lingås Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Kom pluttselig på syldrops :whistle: Noen som husker de? Og hvorfor i all verden sluttet de å produsere? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Må ha vært før min tid... :grin: Kan ikke huske disse (kanskje noen har ett bilde for å pushe på hukommelsen?), men det hørtes uansett godt ut! :grin: Siter
Åge Storli Berg Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Hm, var dette de avlange, rosa dropsene med no surt pulver ellernosånn i midten? Siter
Stian Lingås Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Skrevet 26. juni 2008 Ivar da :grin: De var vel runde, med flat topp. Gule, grønne og røde i en gul påsa.. Ingen som husker? Har prøvd google men det er null treff! Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Husker de såvidt, men jeg var/er ubetinget en salt lakris/rustne spiker/dundersalt/salte padder-type, så syldropsa er nok for det aller meste fotrengt og gir ingen umiddelbare gode minner á la det andre her. Siter
Enok Liknes Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 De het Syrlige Drops og ikke syldrops Trodde det var brynhild som produserte disse, men finner ikke noe av det i sortimentet deres. Ante ikke at de var forsvunnet en gang. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Jeg husker det var noe i Nidars TV-godtpose... MOLEKYLER!!! Savner de der.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Jeg husker det var noe i Nidars TV-godtpose... MOLEKYLER!!! Savner de der.. Dette har vi allerede diskutert, men jeg tenkte akkurat på det samme da jeg så innlegget. Best var de når de hadde ligget litt lenge i posen slik at de hadde blitt litt myke på overflaten med hard kjerne! AAAAHHH!!! :grin: :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.