sven erik johne Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Ble litt for blank, det er painten te Mads Hjemmen sin Siter
Mads Hjemmen Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Ikke misforstå, det er min paint, men er funker strålende i FSX, men når den skal brukes i FS9, blir den sånn som over. Jeg har gjort en god jobb jeg :whistle: Siter
sven erik johne Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Skrevet 25. juni 2008 Jeg har skrivd at det en din paint Mads i jeg vet at du ikke har gjort en dårli jobb Non som vet hvorfor den blir så blank som på vingene å på motorene?? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Det ser ut som dette skyldes en hel svart alpha-mapping. Men vet ikke hvorfor det ble sånn. Siter
sven erik johne Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Skrevet 25. juni 2008 Kan sikkert sende de hvis du vil ta en titt Paulo, er vel greit for Mads trur jeg?? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.